Co (většího) plánujeme?

  • Modelování cash flow (aplikace AI/ML (artificial intelligence/machine learning))
  • Napojení evropských bank (fakturace, cash flow) a účetních programů (Quickbooks, Xero, iÚčto, FlexiBee, Sage, Freshbooks apod.)
  • Facelift a modernizace aplikace (fáze 2 - firmy, faktury, výkazy, formuláře úkolu a projektu)
  • Vylepšení týmového chatu

Co jsme již zprovoznili:

(termín nasazení, verze aplikace, obsah)

23.5.2021

  • Rozšíření Kanban nástěnek (celoúčtový Kanban, projekty, filtry, limity)
  • Možnost schvalovat dovolené, přehed čerpaných dovolených
  • Šablony upomínek a "záporná" upomínka u faktur
  • Integrace na Zoho Books

14.5.2021

  • Možnost přidat výkaz do existující faktury
  • Doplňující identifikace u firem a fakturace (např. slovenské IČ DPH)
  • Formátované texty u faktur
  • Polština, ruština a holandština v CAFLOU
  • Nepřečtené komentáře v přehledech
  • Vytěžování faktur přes e-mail
  • Rozpočty projektů/úkolů bez DPH (nebo s DPH)
  • Personalizace denním souhrnných e-mailů
  • Možnost korekce Cashflow na potřebnou úroveň
  • Nové rozpočty na změřený čas u projektů a úkolů

14.4.2021

  • Přímá integrace mezi Xero a Caflou
  • Rozšíření automatických pravidel plateb (nové dynamické proměnné)

5.4.2021

  • Vlastní moduly na Nástěnce
  • Vlastní rychlé seznamy v levém menu
  • Moje aktivní To-dos na Nástěnce
  • Nová hlavní nabídka a její personalizace, změny hlaviček přehledů, světlý levý panel
  • Vlastní výchozí trvání úkolů
  • Opakované/pravidelné projekty

6.3.2021

  • Rozšířené možnosti nastavení notifikací
  • Rozšířené možnosti práce s právy a přístupy

19.2.2021

  • Rozšířené upomínky u sdílených faktur
  • Vlastní rychlé odkazy v levém menu

20.1.2021

  • Nové automatické procesy

7.1.2021

  • Evidence dovolených a jiných absencí 

23.12.2020

  • Vytěžování faktur přijatých i vydaných pomocí umělé inteligence a automatického vytěžení

15.12.2020

  • Při sdílení dokladů (faktur, nabídek, objednávek) lze nyní přikládat přílohy

3.12.2020

  • Doklady (faktury, proformy, nabídky, objednávky) lze nyní evidovat přímo pod projekt nebo úkol

2.12.2020

  • Nové reporty "Ekonomika firem" a "Ekonomika projektů"
  • Možnost vytvořit z nabídek a objednávek proformu
  • Možnost vytvářet nabídky bez cenových součtů

18.11.2020

  • Archivace firem
  • Přehled o zobrazení faktur v logu, přehled nesdílených nebo nedoručených faktur

6.11.2020

  • Integrace s QuickBooks
  • Vlastní limity pro upozornění na čerpání rozpočtů u projektů a úkolů

12.9.2020

  • Párování ČSOB (Slovensko)
  • Nové sloupce událostí u firem
  • Nová výrazně vylepšená mobilní verze

2.9.2020

  • Načítání firemních údajů ze slovenského obchodního registru - doplnění slovenského DIČ
  • Párování Slovenské sporiteľňi
  • Nový automatický proces - možnost poslat email na adresu u nadřazené firmy

20.8.2020

  • Načítání firemních údajů ze slovenského obchodního registru a v evropského registru Vies (pro plátce DPH)
  • Párování slovenské VÚB banky

28.7.2020

  • Nové procesy pro Integromat / Make (možnost vytvářet a sledovat výkazy, časové záznamy, kontakty)

2.7.2020

  • Aktualizace automatizace procesů / workflow (možnost kombinovat podmínky procesů)

26.5.2020

  • Ganttův diagram pro všechny úkoly (sledujte časovou osu úkolů nejen uvnitř jednoho projektu, ale napříč projekty)

8.5.2020

  • Kanban nástěnky v projektech
  • Vylepšená to dos' (termíny a přiřazené osoby pro každé to do v rámci úkolu)
  • Nové nástěnky pro projekt a úkol
  • Finančí reporty vytížení týmu ("ekonomika týmu") a interní sazby

4.4.2020 - 2.4.3-2

  • Automatická aktualizace firemních údajů z registru
  • Daňový doklad k přijaté platbě

4.4.2020 - 2.4.3-1

  • Video konference "CAFLOU MEET" jako součást CAFLOU funkcí

15.2.2020 - 2.4.2

  • Evidence objednávek vydaných i přijatých
  • Evidence nabídek přijatých, proforem přijatých
  • Možnost vykazovat za kolegy ze změřeného času kolegů
  • Řízení a plánování vytížení týmu (reporty kapacity, vykázaného a změřeného času)

17.12.2019 - 2.4.1

  • Nový ceník CAFLOU
  • Přímá integrace na účetní program Pohoda na desktopu
  • Bonita a platební morálka
  • Nové stránkování přehledů
  • Nové scénáře pro automatizaci procesů (vytvoř úkol, pošli email)
  • Možnost zneaktivnit uživatele
  • Alias u firem
  • Další banky pro párování (Equa, Moneta)

19.10.2019 - 2.4.0

  • Automatizace procesů / workflow
  • Automatická pravidla pro bankovní platby
  • Nové stránkování přehledů
  • Posílání upomínek a potvrzenek u faktur
  • Report pohybů na skladu
  • Log odeslání emailů s fakturou (včetně echa o nedoručení)
  • Hromadné změny u firem
  • Načtení projektových rozpočtů z úkolů
  • Uložené filtry si pamatují i řazení dle sloupce
  • Možnost do Caflou emailem poslat přílohu
  • Nové stavy faktur

2.8.2019 - 2.3.2

  • Produkty - zbrusu nová funkce pro Sklad nebo Ceník, kteoru použijete nejen pro sledování skladových zásob ale i pro faktury a nabídky
  • Párování dalších bank do Cashflow a Faktur - kromě stávající Fio banky jsme přidali Komerční banku, ČSOB, Air Bank a Raiffeisenbank
  • Přehled rozpočtů, čeprání rozpočtů a výdělečnosti projektů a úkolů přimo v přehledech - sledujte výkon projektů nebo úkolů z pohledu rozpočtů přimo v přehledech projektů a úkolů
  • Klávesové zkratky - zrychlete svoji práci s Caflou díky nových zkratkám
  • Nové součtové hodnoty pro tabulkový přehled Cashflow - suma částek dle úhrady, suma DPH, suma DPH dleúhrady
  • Přehled Kontaktů - nový samostatný přehled kontaktů, import a export, filtrace

3.6.2019 - 2.3.1

  • Cashflow a DPH - sledujte DPH také v Cashflow, při plánování cash flow pak krásně uvidíte, kolik budete v příštích měsících na DPH vracet a nebudete překvapeni
  • Hromadně vytvořte z faktur položky v Cashflow - importujete k nám faktury nebo jste doposud z faktur nevytvářeli příjmy a výdaje a chcete faktury dostat rychle do Cashflow? Nyní můžete hromadně z faktur vytvořit položky v Cashflow
  • Připojte k faktuře existující příjmy nebo výdaje - napárujte fakturu na již existující příjem nebo výdaj (nebo více příjmů/výdajů) 
  • Zmínky - komunikujte s kolegy pomocí zmínek, stačí zmínit kolegu přes @ a Caflou kolegu upozorní notifikací
  • Vykázaný změřený čas vidíte nově přímo pod výkazem - vykazujete naměřený čas? nyní přímo pod výkazem vidíte vykázané časové záznamy
  • Události si zobrazíte pod firmou nebo projektem - zobrazte si pod firmou nebo projektem události (např. schůzky) s vazbou na danou firmu nebo projekt
  • Zobrazte si jen aktivní úkoly a projekty v kalendáři - nyní si v kalendáři můžete vyfiltrovat pouze aktivní projekty a úkoly
  • Zobrazte si v kalendáři úkoly, na kterých jste pouze jako spolupracující - běžně vidíte v kalendáři jen vám přiřazené úkoly, nově si můžete zobrazit i úkoly, kde jste jako spolupracující 
  • Hromadně přiřazujte štítky - nyní můžete hromadně přiřazovat objektům štítky

28.3.2019 - 2.3.0

  • Nové Cashflow - facelift Cashfow - výrazně rychlejší, přehlednější, hezčí, navíc denní přehled
  • Nový přehled časových záznamů - plnohodnotý přehled časových záznamů včetně filtrů a exportů
  • "Obsah" faktury - v detailu faktury nyní můžete zobrazit pod fakturu zařazené výkazy, časové záznamy nebo příjmy a výdaje
  • Založte úkol nebo projekt z emailu - pošlete do Caflou email a založte rychle projekt nebo úkol

18.2.2019 - 2.2.0

  • Nové nabídky - v nové sekci Doklady můžete nyní evidovat nabídky, generovat je v pdf, sdílet je emailem, vytvářet z nich faktury a nebo příjem do Cashflow
  • Nový vzhled faktur - pro faktury nyní můžete využít nový moderní vzhled, včetně možnosti zvolit si barvy
  • Štítky do všech objektů a přehledů - všechny objekty lze nyní oštítkovat a pomocí štítků v přehledech filtrovat
  • Možnost reagovat na notifikace z emailu - na jakoukoliv notifikaci může uživatel Caflou přímo z emailu reagovat, reakce se vloží jako komentář
  • Hromadné změny projektů, úkolů, souborů, příjmů a výdajů - nově můžete provádět další hromadné operace, např. měnit stavy a typy úkolů a projektů, zdroje a kategorie u příjmů a výdajů nebo stáhnout soubory do Zipu

20.12.2018 - 2.1.0

  • Nové importy - importy jsou výrazně zjednodušené, navíc lze importovat projekty, úkoly a výkazy a pomocí importů lze také objekty hromadně aktualizovat

8.12.2018 - 2.0.1

  • Nové náhledy souborů - upravili jsme náhledy souborů, aby byly spolehlivější

12.11.2018 - 2.0.0 - Facelift 2019

  • Nová verze aplikace - nové,čistší, modernější Caflou

5.9.2018 - 1.9.9

  • Opakované faktury - Pokud fakturujete zákazníkům v pravidelných intervalech, pak využijete možnost nastavit pravidelné/opakované faktury

21.8.2018 - 1.9.7

  • API a integrace na Integromat / Make - zveřejnili jsme Caflou API a zprovoznili integraci s Integromatem / Make, přes který lze Caflou napojit na stovky dalších aplikací s služeb
  • Možnost skrýt částky a sazby výkazů - firmy mají možnost skrýt sazby výkazů a sumy výkazů, pokud je uživatele nemají vidět

21.7.2018 - 1.9.6

  • Nahrávání souborů ze služeb třetích stran - Google Drive, Dropbox, OneDrive - nyní lze snadno nahrát do Caflou soubory z Google Drive, Dropboxu a OneDrive
  • Vylepšený kalendář a real-time synchronizace s Google kalendářem - nová obousměrná synchronizace v reálném čase mezi kalendáři Caflou a Google, nová možnost zobrazení trvání úkolů a projektů (nejen pouze termíny jako nyní), nová možnost úkládat filtry v kalendáři

18.5.2018 - 1.9.5

  • To-Dos - u úkolů si nyní můžete vytvořit seznam "podúkolů" formou to-dos / check listu
  • Změny kategorizace výkazů - rozšířili jsme atribut stavu výkazů na širší sadu (nový, ke schválení, k fakturaci, fakturováno, uhrazeno)
  • Úpravy dle potřeb GDPR - uzpůsobili jsme Caflou nařízení GDPR, doplnili nové atributy (Důvod evidence) a bezpečnostní prvky (log přihlášení a exportů)

28.4.2018 - 1.9.4

  • Cashflow - nové atributy Datum úhrady a Částka dle úhrady a Středisko, lze porovnávat plán vs. realita  - snáze plánujte vyhodnocujte cashflow s možností potovnat plán a realitu, doplnili jsme také nový atribut Středisko (např. účet/hotovost, oddělení ve firmě apod.)
  • Faktury - úprava práv a nastavení šířky loga - faktury vidí v defaultním nastavení jen uživatel s právem Faktury na úrovni účtu, lze také uzpůsobit velikost loga na faktuře
  • Ruční párování plateb s fakturami a příjmy/výdaji - jako nástroj pro korekci automatického párování můžete ručně změnit nebo doplnit vazbu mezi platbu a fakturou nebo příjmem/výdajem

17.3.2018 - 1.9.3

  • Vlastní kurzy u faktur a příjmů/výdajů - pokud fakturujete v cizí měně, můžete si upravit kurz převodu na hlavní měnu účtu
  • Náhledy opakování na přehledu úkolů a v kalendáři - plánované úkoly nebo události lze nyní zobrazit v přehledech
  • Vylepšené sdílení faktur  - aplikace si pamatuje emaily, které jste pro sdílení faktur použili a nabízí emaily z kontaktů nebo email na účetní

24.2.2018 - 1.9.2

  • Import / export kontaktů - nyní můžete dávkově importovat kontakty pod firmy a také kontakty pod firmami exportovat
  • Hromadné mazání - v přehledech můžete hromadně mazat položky

28.1.2018 - 1.9.0

  • Zprávy (týmový chat) - nyní můžete v Caflou diskutovat s kolegy pomocí nového chatu, včetně multichatu
  • Notifikace v prohlížeči v reálném čase - pokud svolíte, Caflou vám ihned zobrazí upozornění na změnu, komentář apod. a to i když nejste právě v Caflou (je třeba mít Caflou v prohlížeči otevřené)

23.12.2017 - 1.8.0

  • Párování plateb cashflow a faktur - moduly Faktury a Cashflow umožňují párování s bankovním účtem
  • Finanční výkazy  - v "beta" verzi nabízíme export pro finanční úřar pro kontrolní hlášení, souhrnné hlášení a přiznání k DPH
  • Drobná vylepšení a úpravy

7.12.2017 - 1.7.3

  • Export cashflow - modul Cashflow lze nyní exportovat do PDF, XLS a CSV, do PDF exportujeme i graf příjmů a výdajů
  • Rozšiřitelný filtr příjmů/výdajů - graf Cashflow a přiřazenou tabulku lze nyní filtrovat dle firmy nebo projektu, nové filtry jsou k dispozici v položkovém přehledu Cashflow

12.11.2017 - 1.7.2

  • Zdraví úkolů - nově můžete na úrovni úkolů nastavit rozpočty (hodiny, příjmy, výdaje) a sledovat, jak se rozpočty čerpají
  • Zaokrouhlování faktur - preferujete u faktur částky zaokrouhlené na celá čísla? Nyní můžete faktury zaokrouhlit

6.11.2017 - 1.7.1

  • Vlastní filtry - nyní si můžete uložit svoje obllíbené filtry a použít je jedním klikem, v každém přehledu si také můžete nastavit vlastní startovací filtr
  • Filtry v detailech - v detailech objektů (např. pod firmou nebo projektem) můžete nově filtrovat, není nutné prohlížet všechny objekty

11.10.2017 - 1.6.0

  • Ganttův diagram - v projektech nyní můžete názorně prohlížet posloupnosti úkolů a vizuálně úkoly v projektu plánovat
  • Caflou přeloženo do francouzštiny, španělštiny a italštiny - nyní lze přepnout rozhraní Caflou do dalších jazyků

14.9.2017 - 1.5.5

  • Vyhledávání - v účtu můžete nyní hledat pomocí klíčových slov v názvech objektů (včetně kontaktů)

22.8.2017 - 1.5.4

  • Textový editor - popisy a komentáře mohou být nyní formátovány, do popisů a komentářů lze vkládat obrázky a videa
  • Slevové kódy pro provizní partnery - provizní partner může nabízet slevové kódy pro nové účty

29.7.2017 - 1.5.3

  • Import faktur - do Caflou lze importovat faktury z Money S3, Pohody a přes námi specifikovaný XML formát 
  • Rychlá změna u komentáře úkolu - společně s komentářem lze současně změnit přiřazenou osobu, změnit proges a stav
  • Subdodavatelé u projektů, možnost přiřadit příjem/výdaj jiné firmě - u projektů lze definovat subdodavatele a těm v rámci projektu přiřadit úkoly, výkazy a příjmy nebo výdaje

5.7.2017 - 1.5.2

  • Pozvánky k událostem v kalendáři - posílají se pozvánky emailem, lze na pozvánkuu reagovat

20.6.2017 - 1.5.1

  • Události v kalendáři - v Caflou můžete uspořádat schůzky, pomocé událostí si zarezervovat čas

16.6.2017 - 1.5.0

  • Kalendář - přehledy termínů úkolů a projektů, export ve formátu iCal
  • Duplikace projektů (s možností duplikace úkolů) - možnost využít "šablony" projektu pro ušetření času
  • Datum ukončení projektu - možnost nahlížet na reálná data ukončení projektu nebo úkolu a porovnávat s plánem
  • Jednodušší vytváření jednotek výkazů - pokud používáte jiné jednotky než hodiny, nyní je mnohem snázeji vytvoříte přímo ve formuláři výkazu
  • Drobná vylepšení a úpravy menší změny a optimalizace systému

16.5.2017 - 1.4.3

  • Vylepšené zdraví projektu (grafy) - ve "zdraví" projektů nyní uvidíte měsíční grafy výkazů a příjmů/výdajů
  • Nové akční menu v přehledech - do všech přehledů jsme nasadili nové menu s akcemi pro objekty (např. duplikovat, editovat, smazat...), všechny akce jsou takto na jednom místě
  • Duplikace příjmů a výdajů - máte v cashflow podobné příjmy nebo výdaje? nyní ušetříte čas snadnou duplikací plateb,  změníte jen, co potřebujete, např. datum, částku nebo kategorii
  • Drobná vylepšení a úpravy - menší změny a optimalizace systému

4.5.2017 - 1.4.2

  • Měření času z detailu a přehledu firem / projektů / úkolů - time tracker lze nyní spustit i z objektů a systém záznamům automaticky přiřadí  firmu/projekt/úkol
  • Export faktur do systému Pohoda a Money pro české uživatele - vystavuujete faktury a Caflou, ale účetní vede vaše účetnictví v Pohodě nebo Money? Nyní přes XML export snadno předáte doklady účetním
  • Reverse charge u faktur - fakturujete do zahraničí a aplikujete přenesenou daňovou povinnost? potom snačí zaškrtnout a systém nastaví DPH na 0 % a fakturu doplní o povinnou hlášku
  • Duplikace úkolů - pracujete na podobných úkolech? nyní ušetříte čas snadnou duplikací úkolu,  změníte jen, co potřebujete, např. termín
  • Duplikace výkazů - vykazujete podobné aktivity? nyní ušetříte čas snadnou duplikací výkazu,  změníte jen, co potřebujete, např. sazbu nebo termíny
  • Drobná vylepšení a úpravy - menší změny a optimalizace systému

10.4.2017 - 1.4.1

  • Provizní program - doporučujte Caflou a vydělejte 25 % z každé platby, kterou obdžíme od vámi doporučeného zákazníka
  • Duplikace faktur - fakturujete podobné položky opakovaně? nyní ušetříte čas snadnou duplikací faktur, změníte jen, co potřebujete, např. objemy, sazby
  • Lepší řazení odpovědí komentářů - odpovědi na komentáře nyní řadíme od nejnovějšího po nejstaršího po nejnovější
  • Úprava opakovaných objektů - oddelění vzorů - pro lepší práci s opakovanými úkoly a platbami jsme změnili logiku práce se "vzory"
  • Oprava - tlačítko zpět  - tlačítkem "Zpět" se nyní z detailů objektů vždy dostanete tam, kde jste před vstupem do detailu byli
  • Optimalizace - dorbné úpravy a změny pro vylepšení aplikace

18.3.2017 - 1.4.0

  • Anglická mutace - aplikace je nyní i v anglické verzi
  • Platby kartou - za Caflou lze nyní platit platební kartou a ne pouze převoodem
  • Sdílení faktur - faktury lze přímo z Caflou posílat emailem nebo sdílet pomocí url odkazu
  • Anglické a slovenské verze faktury - faktury lze exportovat také v angličtině a slovenštině

16.2.2017 - 1.3.9

  • Optimalizace mobilní verze

14.2.2017 - 1.3.8

  • Drobná vylepšení a úpravy

9.2.2017 - 1.3.7

  • Optimalizace výkonu

26.1.2017 - 1.3.6

  • Dvoufázové ověření - můžete zapnout v nastavení

11.1.2017 - 1.3.5

  • Kontakty k firmě lze zadat už při vytváření firmy
  • Drobná vylepšení a úpravy

4.1.2017 - 1.3.4

  • Z příjmu / výdaje lze vytvořit fakturu
  • Rozšíření údajů na výpisu firem
  • Drobná vylepšení a úpravy

27.12.2016 - 1.3.3

  • Skupiny uživatelů
  • Vylepšení soukromí - lepší specifikace pro zdraví, příjmy a výdaje
  • Libovolné jednotky u výkazů
  • Vytvoření příjmů a výdajů u faktur

7.12.2016 - 1.3.2

  • Z vybraných výkazů lze nově vytvořit fakturu
  • U faktur lze zadat text před a za položkami
  • Projekty mají nyní také prioritu
  • Ikona lupy u souborů se nyní vždy pokusí o náhled, přibyla ikona k přímemu stažení
  • Drobná vylepšení a úpravy

30.11.2016 - 1.3.1

  • Opakované úkoly
  • Filtrování podle názvu
  • Optimalizace

23.11.2016 - 1.3.0

  • Nová funkce - Timetracker

25.10.2016 - 1.2.6

  • Fiktivní uživatel
  • Drobná vylepšení a úpravy

12.10.2016 - 1.2.5

  • Opakování příjmů & výdajů
  • Import příjmů & výdajů
  • Drobná vylepšení a opravy chyb

26.09.2016 - 1.2.4

  • Zdraví firmy
  • E-mail notifikace při překročení plánovaných limitů projektu

21.09.2016 - 1.2.3

  • Zdraví projektu
  • Drobná vylepšení a úpravy

13.09.2016 - 1.2.2

  • Evidence kontaktů pod firmami
  • Roční platby
  • Drobná vylepšení a úpravy

30.08.2016 - 1.2.1

  • Přidána volba zobrazení QR kódu v nastavení faktur
  • Nový balíček pro jednotlivce
  • Součty hodin a částek na přehledu výkazů včetně exportů a konverze částek v jiných měnách

17.08.2016 - 1.2.0

  • Nová funkce - Souhrnné e-maily
  • Nová funkce - Řazení dle sloupců
  • Drobné úpravy

02.08.2016 - 1.1.2

  • Přidána možnost importu firem

26.07.2016 - 1.1.1

  • Chytřejší e-mailové notifikace
  • Drobná vylepšení

12.07.2016 - 1.1.0

  • Nová funkce - Fakturace
  • Napojení na ARES
  • Drobná vylepšení