V lednu a únoru jsme si dali s novinkami trochu na čas, ale stojí to za to. Co pro Vás máme?

  1. Zbrusu nové nabídky
  2. Faktury v novém moderním kabátě
  3. Štítky u všech objektů a ve všech přehledech
  4. Nové hromadné úpravy projektů, úkolů, příjmů/výdajů a souborů
  5. Reakce na notifikace přímo z emailu

Podívejme se na novinky blíže:

Nabídky

Zbrusu nové nabídky najdete v nové sekci Doklady, společně s fakturami a proformami:

Doklady v nové navigaci

Novou nabídku přidáte snadno přes "+ Přidat nabídku"

Nové nabídky

Formulář nabídky není nepodobný formuláři faktury, ale navíc je např. atribut "Stav", můžete si tedy evidovat své nabídky a v jakých stavech právě jsou:

U nabídek jsme také rozšířili možnost textů před a za položkami nabídky, můžete vkládat delší texty a formátovat je (záložka Texty ve formuláři).

Texty v nabídce

Nová nabídka vypadá takto (s novým vzhledem, lze použít i klasický vzhled):

nová nabídka

Nabídku můžete sdílet emailem přímo z Caflou, vytvořit z ní plánovaný příjem do Cashflow nebo z nabídky vytvořit vydanou fakturu (přes akční menu). 

Nové faktury

Chcete, aby vaše faktury (nebo nabídky) měly trochu modernější kabát? Nyní si můžete zvolit, zda budete nadále používat náš klasický (původní) formát a nebo zda použijete formát nový, u kterého si můžete navíc zvolit barvu:

Výběr vzhledu fakturyNová faktura

 

Štítky

Štítky vám dlužíme hodně dlouho, ale nakonec se povedlo. Ke každému objektu nyní můžete přidat štítek nebo štítky a to buď přes "inline" editaci v přehledu nebo přímo z formuláře každého objektu (při editaci nebo vytváření):

Zadejte štítek přes inline editaci

Zadejte štítek přes formulář

Štítky vám mohou sloužit třeba jako atributy, které Caflou pro vaše potřeby právě nemá. Pomocí štítků pak můžete snadno filtrovat. Filtry se štítky si můžete i ukládat pro rychlé použití:

Filtr na štítky

Pokud sloupeček "Štítky" v přehledech nevidíte, můžete si ho zobrazit jako každý jiný sloupec:

Sloupec Štítky

Systém si pamatuje, jestli už některý štítek byl v dané sekci použit a pokud ano, nabídne vám na výběr z již použitých štítků, vždy lze ale přidat štítek nový. Štítky může zadávat každý uživatel účtu, spravovat je nicméně může jen uživatel s přístupem ke správě účtu. Štítky může mazat, přejmenovat a změnit jejich barvu:

Správa štítků

Hromadné změny

Nově můžete provádět více hromadných úprav a to takto:

  • Projekty - z přehledu projektů můžete hromadně projekty ukončit, změnit prioritu, termín, progres, přiřazenou osobu, typ a stav projektu
  • Úkoly - z přehledu úkolů můžete hromadně úkoly ukončit, změnit prioritu, termín, manažera projektu, typ a stav úkolu
  • Cashflow - z položkového přehledu Cashflow můžete hromadně měnit stavy Uhrazeno, Fakturováno, Nepočítat do cashflow (možné již doposud), navíc jde nově změnit datum splatnosti, datum úhrady, kategorii, zdroj, firmu, projekt a úkol
  • Soubory - z přehledu souborů můžete hromadně změnit typ souboru a také hromadně stáhnout vybrané soubory (do ZIPu)

Změna projektůZměna souborů

Reakce na notifikace přímo z emailu

Nově můžete přímo z notifikace ve vašem emailu reagovat opět přímo z emailu. Stačí kliknout na "Rychle odpovědět" (nebo prostě "Odpovědět" na email s notifikací), napsat zprávu a odeslat:

Vaše reakce se k objektu zapíše jako nový komentář:

Komentář jako reakce emailem

Věřím, že se vám všechny tyto novinky budou líbit a pomohou vám k vyšší kontrole nad vaším podnikáním.