Řiďte a budujte svůj byznys ve stavebnictví v 1 systému

Řiďte své zákazníky, projekty, čas, cash flow, faktury a svůj tým v jednom firemním systému.

Začněte teď a zdarma

Plánujte svoje stavební projekty pomocí Kanbanu nebo Ganttova diagramu

Centralizujte komunikaci a snadněte si sdílení podkladů

Spolupracujte spolu s týmem v jednom systému

Sledujte, organizujte a vyhodnocujte výkon svého týmu

Spravujte všechny své klienty a projekty na jednom místě

Spravujte firemní a projektové finance, cash flow a ziskovost

Snadné řízení projektů ve stavebnictví

  • Centralizujte plánování projektů a úkolů, získejte nadhled o práci každého člena týmu a delegujte jim zodpovědnost za dodržování časových plánů.
  • Využijte okamžitý přehled o rozpočtech projektů a jejich ziskovosti, jejich cash flow nebo vytížení týmů.
  • Zjednodušte proces komunikace a schvalování projektu pomocí komentářů, chatu, notifikací nebo automatizací.
Začněte řídit projekty

Bezproblémová týmová spolupráce

  • Vaše pracovní skupiny mohou nyní efektivně spolupracovat, sdílet podklady či obrázky v jednom systému, tak aby k nim měly snadný přístup všechny zúčastněné strany.
  • Řiďte a měřte čas, vytížení, příjmy a náklady spojené s každým členem týmu.
  • Snadná komunikace a poskytování zpětné vazby pomocí komentářů, chatu nebo automatických upozornění.
Začněte řídit tým

Přehledná správa klientů od A do Z

  • Vytvořte a řiďte svůj prodejní kanál od potenciálních zákazníků až po uzavření obchodu a realizaci. Využijte také automatizací k vytváření projektů nebo úkolů ze šablon.
  • Spravujte celé portfolio aktivit svých klientů na jednom místě, od nabídek, projektů, úkolů, pracovních výkazů až po faktury.
  • Poskytujte svým klientům transparentní informace o stavu jejich projektů, vynaloženém čase nebo vynaložených nákladech.
Začněte řídit aktivity pro klienty

Řízení firemní ekonomiky

  • Plánujte firemní cashflow, abyste včas předešli ekonomickým problémům.
  • Sledujte své prodejní aktivity od nabídek po faktury.
  • Řiďte rozpočty projektů svých klientů.
  • Sledujte, kde vy a váš tým trávíte čas, kolik každý projekt, klient nebo dokonce pracovník vydělává a stojí.
Začněte řídit ekonomiku firmy

CAFLOU řesí mnohé, např.

Automatizujte manuální činnosti pomocí automatizovaných workflow
Řiďte projekty pomocí Ganttova diagramu nebo Kanban nástěnky
Plánujte alokaci týmu pomocí reportů o jejich pracovním vytížení
Sledujte a řiďte výkon a ekonomiku
Automatizujte vykazování a fakturaci
Řiďte firmu od A do Z

Začněte teď a zdarma

 

Slovy našich zákazníků

Jsme s vaším systémem velmi spokojeni a všude chválíme. Jsme zatím ve firmě 3 a velmi nám to pomohlo práci evidovat a zjednodušit a přitom se v tom každý rychle zorientuje.

Po dvoudnovom pouzivani mozem povedat, ze som si na system uz aj zvykol a je intuitivny.

Pro mne jediná známá česká aplikace na výdaje firmy, a rozvržení času - plánování projektů.

Váš systém je už nyní téměř dokonalý, sjednotil mi téměř veškeré aktivity, které jsem dřív musel řešit přes několik programů, e-mail, diář a nespočet papírů a dokumentů.

Tomáš Dočkal
Krejčovství Dotchi Tomáše Dočkala

Systém má logickou strukturu a funkce, které očekávám. Navíc rychlá zákaznická podpora.

Co nejvíce oceňuji na Caflou? Jednoduchost, stabilitu, přístup odkudkoliv, poměrně dynamický rozvoj funkcí dle návrhu uživatelů, a samozřejmě i cenu. 

Na úvod by bylo asi dobré říct, že moje firma je velmi malá. V minulosti když jsem pracoval ve větších firmách jsme používali spousty super nástrojů, ale ty jsou pro mě teď moc robustní. Hledám tak nástroj na řízení mých obchodních aktivit a projektů. Mohu s klidným svědomím říct, že CAFLOU je zatím nejpovedenější věc na kterou jsem narazil. Ale Váš přístup bylo to co mě přesvědčilo, že jsem se právě zařadil mezi platící uživatele Vaší služby.

Podle mě děláte fakt dobrou práci. Systém je super, jsem s ním dost spokojený a že uz jsem jich pár vyzkoušel. Řešíte důležité provozní věci, mně to dává hrozný smysl. Podle mě to navrhuje někdo, kdo rozumí businessu!

Co je super: 1. všeobecný přehled, 2. zlepšení komunikace s kolegy, 2. plánování, 4. rychlá online podpora.