Řiďte a budujte svou digitální agenturu v 1 systému

Řiďte své zákazníky, projekty, čas, cash flow, faktury a svůj tým v jednom firemním systému.

Začněte teď a zdarma

Spolupracujte spolu s týmem v jednom systému

Řiďte všechny projekty, úkoly a rozpočty na jednom místě

Plánujte svoje aktivity v Kanbanu nebo Ganttově diagramu

Automatizujte svoje procesy, ušetřete čas a eliminujte lidské chyby

Sledujte, organizujte a vyhodnocujte výkon svého týmu

Řiďte své finance, cash flow a ziskovost

Efektivní projektové řízení

  • Sledujte, plánujte a řiďte své projekty na jednom místě a dodávejte tak konzistentně úspěšné projekty.
  • Využijte okamžitý přehled o rozpočtech projektů a jejich ziskovosti, cash flow nebo vytížení týmů.
  • Zjednodušte proces komunikace a schvalování projektu pomocí komentářů, chatu, notifikací nebo automatizací.
Začněte řídit projekty

Bezproblémová týmová spolupráce

  • Vaše týmy pro sociální sítě, SEO, PR, PPC nebo design mohou nyní efektivně spolupracovat a plynule sdílet podklady.
  • Řiďte termíny napříč týmy a projekty na jediné platformě.
  • Sledujte čas, vytížení i výkonnost každého jednotlivého člena týmu, včetně výnosů a nákladů, které generují. 
Začněte řídit tým

Přehledná správa klientů a vztahů

  • Vytvořte a řiďte svůj prodejní kanál od potenciálních zákazníků až po uzavření obchodu a realizaci. Využijte také automatizací k vytváření projektů nebo úkolů ze šablon.
  • Spravujte celé portfolio aktivit svých klientů na jednom místě, od nabídek, projektů, úkolů, pracovních výkazů až po faktury.
  • Poskytujte svým klientům transparentní informace o stavu jejich projektů, vynaloženém čase nebo vynaložených nákladech.
Začněte řídit aktivity pro klienty

Řízení firemní ekonomiky

  • Plánujte firemní cashflow, abyste včas předešli ekonomickým problémům.
  • Řiďte rozpočty projektů svých klientů.
  • Sledujte své prodejní aktivity od nabídek po faktury.
  • Sledujte, kde vy a váš tým trávíte čas, kolik každý projekt, klient nebo dokonce pracovník vydělává a stojí.
Začněte řídit ekonomiku firmy

CAFLOU řeší mnohé, např.

Řiďte PPC kampaně
Řiďte vývoj webových stránek
Organizujte SEO aktivity
Plánujte kampaně na sociálních sítích
Plánujte a sledujte PR aktivity
Řiďte firmu od A do Z

Začněte teď a zdarma

 

Slovy našich zákazníků

Caflou má pro mě 3 stěžejní pilíře. 1) Opravdu poskytuje přesně to, co pro finanční a plánovací běh své malé firmy potřebuji. 2) Je to český produkt, rád podporuji české produkty. 3) Má skvělou podporu a žádná má otázka nezůstane bez rychlé odpovědi. I z toho důvodu ho doporučuji dále a pevně doufám, že vývoj poběží tak, jako doposud, protože už bez Caflou fungovat nechci.

Při dlouhodobějších projektech jsme schopni jednoduše dohledat veškeré úkony, které je potřeba klientovi vyúčtovat. V minulosti díky délce projektů docházelo k nesrovnalostem a zapomínání na skutečnosti, které je potřeba při fakturaci zohlednit. To se teď díky Caflou nemůže stát. Při naší práci využíváme práci home office a není lehčí cesty jak tuto práci organizovat než použití Caflou. Vše je přehledné a online pro všechny zůčastněné zaměstnance, ať jsou kdekoliv.

Karel Salay
salay.cz, reklamní agentura

Jsem mile překvapen vyspělostí produktu. Oceňuji harmonické prostředí, dobře promyšlené a intuitivní ovládání, bohaté funkce. Každopádně jste odvedli kus dobré práce!

Váš systém je už nyní téměř dokonalý, sjednotil mi téměř veškeré aktivity, které jsem dřív musel řešit přes několik programů, e-mail, diář a nespočet papírů a dokumentů.

Tomáš Dočkal
Krejčovství Dotchi Tomáše Dočkala

Čím více Caflou chápu, tím více jsem z něj nadšený. Je to jednoduchý systém, který zastane hodně práce.

Podle mě děláte fakt dobrou práci. Systém je super, jsem s ním dost spokojený a že uz jsem jich pár vyzkoušel. Řešíte důležité provozní věci, mně to dává hrozný smysl. Podle mě to navrhuje někdo, kdo rozumí businessu!

Konečně mám lepší přehled o tom, co skutečně dělám a jestli se to finančně vyplatí. A díky cashflow jsem pochopil opravdu mnoho věcí, proč se dlouhodobě nedařilo zvýšit zisk. Je to prostě super věc! 🙂

Co je super: 1. všeobecný přehled, 2. zlepšení komunikace s kolegy, 2. plánování, 4. rychlá online podpora.

Na úvod by bylo asi dobré říct, že moje firma je velmi malá. V minulosti když jsem pracoval ve větších firmách jsme používali spousty super nástrojů, ale ty jsou pro mě teď moc robustní. Hledám tak nástroj na řízení mých obchodních aktivit a projektů. Mohu s klidným svědomím říct, že CAFLOU je zatím nejpovedenější věc na kterou jsem narazil. Ale Váš přístup bylo to co mě přesvědčilo, že jsem se právě zařadil mezi platící uživatele Vaší služby.