U zákazníků lze nyní evidovat očekávanou hodnotu obchodu nebo % pravděpodobnost obchodu. V "kanbanu" firem také nyní vidíte sumární očekávané hodnoty obchodů dle obchodních fází, tedy získáváte i "trychtýř" ukazující nejen počet firem v každé fázi, ale také finanční objemy zastoupené v každé obchodní fázi:

CRM - hodnota a pravděpodobnost obchodu (Kanban)

Potenciální hodnotu obchodu, odhadované % úspěšnosti obchodu nebo termín uzávěrky daného obchodu si nastavíte ve formuláři firmy, v záložce "Vlastnosti"

CRM - hodnota a pravděpodobnost obchodu (nastavení)

nebo z detailu firmy:

CRM - hodnota a pravděpodobnost obchodu (nastavení, detail)

nebo z tabulkového přehledu firem, kde si dané sloupce můžete zobrazit:

CRM - hodnota a pravděpodobnost obchodu (nastavení, přehled)

Hodnotou obchodu, % úspěšností nebo termínem uzávěrky lze v tabulkovém přehledu i Kanbanu filtrovat. Např. můžete si vyfiltrovat jen ty zákazníky, u kterých pravděpodobnost obchodu vyšší než 65% a ihned uvidíte sumu očekávaných obchodů s vysokou pravděpodobností:

CRM - hodnota a pravděpodobnost obchodu (filtry)

Věříme, že se vám rozšíření bude líbit a pomůže vám být zase o kousek efektivnější.