Řiďte a budujte svoji advokátní
kancelář v 1 systému

Caflou vám pomůže efektivně řídit celou agenturu, projekty, vztahy se zákazníky, váš tým i finance. Umožní vám sledovat ziskovost projektů, cash flow firmy i předvídat jeho budoucí vývoj. Zbavíte se rutinní práce, snížíte chybovost, zlepšíte týmovou spolupráci a zvýšíte výkon firmy. Vše na jednom místě. Odkudkoli a za dostupnou cenu.

All-in-one manažerský systém

Všechny nástroje, které potřebujete

Méně schůzek, telefonátů, lovení informací v e-mailu, přepínání mezi nástroji i stresu. Lepší plánování cash flow a přehledné sledování výkonu firmy nebo zakázek. Caflou vám umožní mít veškerou práci i data na jednom místě a řídit celou firmu od projektů, vztahů se zákazníky, financí a každodenních aktivit až po týmovou produktivitu a ziskovost jednoduše a online.

<span class="translation_missing" title="translation missing: cs.homepage.pane-2.features.timing.headline">Headline</span>

Organizace času

Stanovte priority a kontrolujte vytížení týmu. Plánujte práci moderně pomocí Ganttova diagramu či Kanban nástěnek. Přesně víte, na čem, kdy a kdo má pracovat. Vykazujte či měřte čas v projektech. Sdílejte informace i kalendáře, plánujte dovolené. Efektivně pracujte odkudkoliv.

Nahradí: Toggl, Basecamp, Wrike, Asana a další

<span class="translation_missing" title="translation missing: cs.homepage.pane-2.features.automation.headline">Headline</span>

Automatizace práce

Zbavte se rutinní a opakující se práce. Eliminujte chybovost. Caflou vám pomůže automatizovat procesy ve firmě a vytvářet vlastní workflow.

Nahradí: Make, Zapier a další

<span class="translation_missing" title="translation missing: cs.homepage.pane-2.features.customers.headline">Headline</span>

Vztahy se zákazníky

Mějte kompletní přehled o svých klientech a dodavatelích. Jednoduše evidujte kontakty, komunikaci, příjmy a výdaje, zakázky i dokumenty na jednom místě. Automatizujte nabídky i fakturaci, sledujte prodejní cíle a výkon, plánujte budoucí prodeje.

Nahradí: Pipedrive, HubSpot, Raynet a další

<span class="translation_missing" title="translation missing: cs.homepage.pane-2.features.finance.headline">Headline</span>

Fakturace a finance

Jednoduše sledujte a plánujte cash flow, předvídejte jeho vývoj v následujících měsících. Propojte projekty a finance pro řízení ziskovosti, zjednodušte fakturaci. Využijte napojení na české i zahraniční banky a automatizujte finanční procesy.

Nahradí: iDoklad, Fakturoid a další

<span class="translation_missing" title="translation missing: cs.homepage.pane-2.features.health.headline">Headline</span>

Finanční zdraví firmy

Řiďte ziskovost projektů a celé firmy. Zdigitalizujte finance a zbavte se papírování. Propojte projekty, objednávky i nabídky s reálnými příjmy i náklady a kontrolujte ziskovost. Potřebné reporty máte na pár kliknutí.

Nahradí: iDoklad, Fakturoid, QuickBooks, FreshBooks a další

<span class="translation_missing" title="translation missing: cs.homepage.pane-2.features.management.headline">Headline</span>

Řízení projektů

Řiďte projekty včetně jejich finanční stránky a ziskovosti. Plánujte úkoly pomocí WBS, Ganttova diagramu nebo nástěnek Kanban. Sledujte rozpočty a jejich čerpání, kontrolujte termíny. Měřte čas či vytvářejte výkazy na jedno kliknutí. Fakturujte přímo z projektů.

Nahradí: Asana, Basecamp, Wrike, ClickUp a další

Jak může Caflou prospět vaší advokátní kanceláři?

<span class="translation_missing" title="translation missing: cs.features.pane-4.link">Link</span>

Vztahy se zákazníky

Přehledná správa klientů

  • Zobrazte si kdykoli kompletní přehled o klientech nebo dodavatelích. Kontakty, nabídky, smlouvy, faktury, zakázky, dokumenty, e-maily, vše je na jednom místě a ihned dostupné.
  • Sledujte obchodní případy, řiďte průběh zakázek, a zajistěte tak jejich ziskovost.
  • Efektivně předpovídejte budoucí prodeje a jejich dopad na cash flow firmy.
<span class="translation_missing" title="translation missing: cs.features.pane-3.link">Link</span>

Řízení projektů

Snadné řízení projektů a případů v advokacii

  • Plánujte a řiďte projekty a úkoly pomocí moderních nástrojů, jako je WBS, Ganttův diagram nebo nástěnky Kanban.
  • Komunikujte v projektech s kolegy i zákazníky pomocí komentářů, chatu, videokonference nebo e-mailu.
  • Zbavte se ručního zadávání dat pomocí chytrých automatizací.

Postupně se vším přecházím do Caflou. Projektové řízení, měření času a fakturaci už kompletně dělám v Caflou. Odboural jsem tedy již tři systémy. Nyní pracuji na přesunutí cashflow z tabulek do Caflou. Věřím, že do dvou měsíců už budu používat pouze jeden systém, který bude z části automatizovaný. Uspořený čas věnuji kontrole kolegů, klientům a rozvoji firmy. 

Martin Stanovský
majitel, Stanovský consulting & marketing

<span class="translation_missing" title="translation missing: cs.features.pane-6.link">Link</span>

Finanční zdraví firmy

Sledujte, plánujte a řiďte cash flow

  • Sledujte a hlídejte veškeré příjmy i výdaje – plánujte cash flow jak pro celou firmu, tak i podle zákazníků, dodavatelů nebo po jednotlivých projektech.
  • Automaticky importujte příchozí i odchozí platby z bank v celé Evropě nebo příjmy a výdaje z účetních programů. Sledovat a předvídat můžete i odvody nebo vratky DPH.
  • Všechny příjmy a výdaje sledujte v přehledných reportech. Nastavte si vlastní rychlé filtry a přehledy i grafy snadno exportujte.
<span class="translation_missing" title="translation missing: cs.features.pane-2.link">Link</span>

Organizace času

Zvyšte výkon týmu

  • Plánujte vytížení týmu, přidělujte úkoly na základě dostupné kapacity.
  • Jednoduše měřte či vykazujte práci a čas strávený na každém projektu a úkolu.
  • Hodnoťte ziskovost projektů i každého členů týmu.

Díky Caflou má firma „páteř“, místo, kde je vše evidované. Systém nám pomáhá propojit finance a účetnictví s realizací a zákazníkem. Zlepšila se organizace a s ní produktivita.

Igor Pavelek
Co-founder & VP Operations, Pygmalios

<span class="translation_missing" title="translation missing: cs.features.pane-7.link">Link</span>

Automatizace práce

Chytře plánujte a organizujte

  • Zrušte rutinní práci a ruční vkládání údajů, minimalizujte chybovost.
  • Nastavte si jednoduše vlastní automatické procesy ve firmě.
  • Vytvářejte projekty či úkoly ze šablon, prostřednictvím e-mailu nebo zcela automaticky na základě pravidel, která si sami nastavíte.
  • Synchronizujte data s dalšími aplikacemi, které používáte.

Nechme mluvit zákazníky

Lepší přehled
o chodu firmy

Snížení nákladů<br />na HR o 100 000 Kč

Díky Caflou mám mnohem lepší přehled o chodu firmy. Jsem klidnější a sebejistější, protože vím, že v případě potřeby si v systému dohledám jakékoli informace. Jednotný systém navíc působí profesionálně.  Automatizace v Caflou nám pomohla zbavit se rutinní mechanické práce a tím i stresu.

Igor Pavelek
Co-founder & VP Operations, Pygmalios, 23 zaměstnanců

Méně času
na administraci

Ziskovost<br/>40%

Caflou mi, jako majiteli firmy, přineslo především výkon a přehled. Vím, kolik ve firmě vyděláváme, vím, co se mám snažit víc prodávat. Skvělá je úspora času v rámci administrace, mohl jsem se více věnovat obchodu a zvednout zisky.

Martin Stanovský
majitel, Stanovský consulting & marketing, 12 zaměstnanců

Ziskovost
40%

Ziskovost<br/>40%

Ziskovost sledujeme v reálném čase a nabídky tvoříme na základě dat z předchozích projektů. Díky efektivnějšímu řízení týmu, jednodušší komunikaci a bez nutnosti stále dohledávat informace se také zvedl výkon celé firmy. Ziskovost projektů vzrostla v průměru o 40 %.

Klára Klevisová
CEO, Creative One, 10 zaměstnanců

Proč vás bude práce s Caflou bavit?

Začnete už dnes, zdarma a bez rizika, a uvidíte ten rozdíl.

Proč vás bude práce s Caflou bavit?

Je profesionální a komplexní

  • Nahradí většinu nástrojů, které v současnosti používáte.
  • Funkce jsou logicky propojeny a navazují na sebe.
  • Neustále a rychle se vyvíjí.
  • Udržuje vaše data v bezpečí a na jednom místě.

Je cenově dostupné a vždy se vyplatí

  • Nejlepší poměr mezi cenou a výkonem na trhu.
  • Před pořízením ho můžete používat zdarma.
  • Dle zkušeností našich zákazníků ušetří až týden práce měsíčně.

Snadno se používá

  • Caflou je intuitivní a jednoduše se ovládá.
  • Má rychlou zákaznickou podporu (v češtině). Žádní roboti, jen lidé.
  • Je flexibilní a přizpůsobí se vašim potřebám.
  • O všem podstatném se hned dozvíte díky notifikacím.
  • Je přístupné z počítače i mobilu 24 hodin a 7 dní v týdnu odkudkoli.

Užitečné pro všechny

CEO

  • Získáte přesný a kompletní přehled o celé firmě a pokročilé nástroje pro kontrolu jejího chodu.
  • Snadno naplánujete cash flow firmy, a můžete tak dle situace investovat, nebo spořit.
  • Kdykoli a odkudkoli vyhledáte informace o celkovém hospodaření, financích, fakturaci, zákaznících, lidských zdrojích i o stavu jednotlivých projektů.
  • Díky efektivitě práce a úspoře času vzroste produktivita firmy.
  • Vždy budete mít po ruce klíčové ukazatele výkonnosti.

Získali jsme lepší celkový přehled o firmě i efektivnější možnosti kontroly. Vzniká méně chyb, jsme produktivnější a spolupráce v týmu je hladší. Jedním z dobrých klíčových ukazatelů výkonnosti je, že jsme v posledních přibližně šesti měsících nepřišli kvůli chybě o žádného zákazníka.

Balázs Ormándlaki
CEO, Drive Online Marketing

Užitečné pro všechny

Využijte potenciál firmy naplno

  • Zvýšíte produktivitu
  • Zjednodušíte spolupráci
  • Získáte kontrolu