mime digital
Jméno: Michal Mervart
Pozice: Majitel
Název firmy: mime digital
Www: www.mimedigital.cz
Obor: Digitální agentura pro e-commerce
1) jak jste řešili firemní agendu, kterou dnes řešíte v Caflou, před pořízením Caflou?
2) jak fungujete s Caflou, jak Caflou používáte, na jakou agendu, jak vám usnadňuje práci, zpřehledňuje firemní aktivity, co se změnilo, zlepšilo apod.?
Tip: Podívejte se také, co se o značce Caflou píše v médiích
Marketing a weby Služby a technické služby Stavba, projekce, architektura Informační technologie
Technologie Poradenství, konzultace Zakázková výroba Prodej a ostatní
Jméno: Michal Mervart
Pozice: Majitel
Název firmy: mime digital
Www: www.mimedigital.cz
Obor: Digitální agentura pro e-commerce
Jméno: Tomáš Kocifaj
Pozice: Technický ředitel
Název firmy: Brilo Team s.r.o.
Www: www.brilo.team
Obor: Brilo Team tvoří brilantní weby a jejich marketing
Jméno: Martin Stanovský
Pozice: Majitel
Název firmy: Stanovský consulting & marketing
Www: www.stanovskyconsulting.cz
Obor: Marketing
🎤 Rozhovor a praktické ukázky na MladýPodnikatel.cz
Měli jsem několik systému. Na řízení jsme používali Asanu, na fakturaci iDoklad, na měření času Toggle a na cashflow klasickou tabulku.
Postupně se vším přecházím do Caflou. Projektové řízení, měření času a fakturaci už kompletně dělám v Caflou. Odboural jsem tedy již tři systémy. Nyní pracuji na přesunutí cashflow z tabulek do Caflou. Věřím, že do dvou měsíců už budu používat pouze jeden systém, který bude z části automatizovaný. Uspořený čas věnuji kontrole kolegů, klientům a rozvoji firmy.
Jméno: Michael Urban
Pozice: Jednatel
Název firmy: Abbreva Virtual
Www: www.abbreva.cz
Obor: vývoj webů na Drupalu a digitální marketing
Jméno: Karel Salay
Pozice: Majitel
Název firmy: kreyo s.r.o.
Www: www.kreyo.cz
Obor: Tvorba www stránek, grafické studio, tvorba identity
Před Caflou jsme využívali nástroje
- Asana (sdílené zadávání úkolů s kolegy)
- Wunderlist (vlastní To-do list)
- iDoklad (fakturace, ceník, nabídky)
- Google sheet (evidence rozpracovaných, nevyfakturovaných/
- papír (poznámky)
- Gmail (přeposílání si informací, na které nesmím zapomenout do vlastního mailu)
- měření času (probíhalo odhadem)
Caflou nám nahradilo 90 % uvedených aplikací, pomohlo nám získat daleko větší přehled nad projekty i menšími zakázkami. Díky Caflou projekt založíme, nasdílíme s kolegy, definujeme úkoly jednotlivým členům týmu, kteří si v úkolech přímo měří časy a vytváří výkazy. Z Caflou přímo fakturujeme na klienta a nemusíme překopírovávat informace do Idokladu. Caflou nám hlídá splatnosti faktur, zašle upomínku. Máme nastavené pravidelné faktury a kopie všech faktur automaticky zasíláme na účetní firmu. Díky Caflou jsme přišli na to, jak rychle nám utíká čas na projektech a jak špatně jsme ho před tím měřili, tím pádem se nám nově daří vykazovat reálnější časy strávené na projektech. Díky komplexnímu přístupu nad projekty a úkoly se nám daří mít větší přehled na zakázkami a uspořit ohromné množství času.
Caflou pro nás funguje také jako obrovská databáze již vytvořené práce a znalostí, které můžeme při nových nabídkách rychle a přehledně dohledat a použít pro nové klienty. Nemusíme informace vytvářet znovu, ale dohledáme si je v poznámkách v již realizovaných projektech. Největší výhodou Caflou oproti jiným, podobným aplikacím je to, že je to česká aplikace! Je opravdu vytvářen pro české podnikatelské prostředí a podpora je maximálně osobní a profesionální. Děkujeme za tento produkt v ceně, která je rozhodně nižší než platba za více nezávislých produktů, které řeší to stejné, ale nekomplexně.
Jméno: Zdeněk Karásek
Pozice: Jednatel
Název firmy: MEDIAGRAFIK s.r.o.
Www: www.mediagrafik.cz
Obor: Tvorba webů, tvorba grafiky, tvorba identity
Jméno: Lukáš Hájek
Pozice: Společník, Jednatel, Programátor
Název firmy: LookWeb s.r.o.
Www: www.lookweb.cz
Obor: Tvorba a správa webových prezentací, aplikací a eshopů
PrimaERP systém konkurence, ale bylo s ním samé zlobení, protože jen máloco v něm fungovalo spolehlivě.
Bezstarostně, Caflou zkrátka a dobře funguje, a přestože je jednoduché a poměrně malé, nabízí přesně to, co pro fungování potřebujeme a ještě navíc v dostatečné variabilitě, abychom si nalezli vlastní způsob, jak jednotlivé funkce používat.
Jméno: Ivana Šaleová
Pozice: Majitel
Název firmy: Ivana Šaleová
Www: www.ismarketing.cz
Obor: Marketing a reklama na internetu
Cca 2 roky jsem používala ClickUp a vyhovoval mi díky možnostem přizpůsobit na míru projekty, úkoly vč. plánování kapacit a odhadovaného času na úkol/projekt, k tomu byl prostor pro poznámky. Vytvořila jsem si vlastní evidenci zakázek a pak jen fakturovala ve Fakturoidu. Jenže před Vánoci vydali naprosto nepoužitelnou mobilní aplikaci a ze dne na den nebylo možné používat aplikaci v mobilu a na tabletu.
Tak jsem zkusila české Freelo, ale je to jen nástroj na odškrtávání úkolů. Sice umí pracovat s rozpočtem na projekt, ale už ne s kapacitou uživatelů nebo odhadem času na úkol. Taky neumí zobrazit v kalendáři budoucí opakování úkolu.
Takže jsem hledala "český ClickUp" a našla Caflou, které je ještě lepší. :-) Nejen že mám možnost plánovat a odhadovat čas na projekt, ale taky plánovat a odhadovat čas na konkrétní úkol a kapacity pracovníků. Umíte zobrazit budoucí opakování úkolu a dokonce jsem v pátek objevila funkci opakování projektů.
Každopádně rozhodovala jsem se ještě mezi jedním českým nástrojem, ale Caflou má přívětivější grafiku a pohodlnější zapnutí stopek nad úkolem i mimo úkol s možností přidat k časovému záznamu úkol později. Možnost fakturace a přehledu příjmů a výdajů vč. plánování cashflow už byla třešinka na dortu.
Ani jsem nečekala, že najdu tak komplexní systém, který mi bude okamžitě vyhovovat tak, jak je. Vč. funkční mobilní aplikace, ve které najdu vše. Sice je to teď kvůli pandemii omezené, ale jinak jsem zvyklá chodit na schůzky s tabletem a mít tak po ruce v mobilní aplikaci vše potřebné.
Po měsíci používání mi chybí prakticky jen 1 věc, a to zadání státních svátků do kalendáře hromadně pro všechny.
Jméno: Jaroslav Šrámek
Pozice: Majitel, zakladatel
Název firmy: Design69.cz
Www: www.design69.cz
Obor: Marketing, reklama, design, polygrafie, tisk
Těžkopádně v tabulkovém rozhraní excel a google tabulky.
V podstatě hned od začátku ostrého podnikaní, jsem začal s Caflou a nyní po 3 letech používání vím, že jsem udělal nejlepší rozhodnutí a zvolil si Caflou. Pomocník, ulehčující práci, bez kterého bych se každodenně neobešel.
Jméno: Lukáš Zeman
Pozice: Majitel
Název firmy: E-SMILE.cz
Www: www.susmevemprovas.cz
Obor: Grafické a internetové studio
Pomocí excelovských tabulek a slovními zadáními / papírkovou metodou.
Zrychlení procesu zadávání zakázek, spolupráce v týmu, předávání kompetencí a následné účtování na základě výkazů jednotlivých pracovníků včetně propojení s fakturací je opravdu urychlením práce a dobrým přehledem, kdo a jak na projektu pracuje/pracoval.
Jméno: Martin Klimánek
Pozice: CEO
Název firmy: TRIPON DIGITAL s.r.o.
Www: www.tripon.cz
Obor: Digital studio
Google Docs
Srdce naší denní práce.
Jméno: Ing. Monika Klečková
Název firmy: Skvělý marketing - Ing. Monika Klečková
Www: www.skvelymarketing.cz
Obor: Marketingové služby a poradenství
Před Caflou jsem fungovala úplně jinak, jelikož jsem pracovala v rámci různých českých i zahraničních společností, které využívaly velké, vlastní či korporátní nástroje. Při zahájení své vlastní živnosti jsem si již na začátku uvědomovala potřebu evidence svých klientů a časů strávených na jejich projektech, dále také nutnost vytvářet faktury. Hledala jsem tedy software, který by mi všechno toto umožnil, a já nemusela využívat několik nástrojů odděleně.
Caflou naprosto splnilo mé očekávání:). Mám celkový přehled o svých klientech, jejich kontaktech, projektech – úkolech, očekávaných i skutečných příjmech/výdajích. Nic nemusím instalovat a bezproblémově funguji na desktopu i mobilu. Každý den využívám funkci měření času, která mi nejen pomáhá s kontrolou času stráveného nad jednotlivými projekty/úkoly, ale dává mi i zpětnou vazbu o mé produktivitě. Caflou nabízí také funkci reportingu, a tak mohu jednoduše generovat výkazy prací pro své klienty. Moc se mi líbí i možnost propojení s bankou, díky čemuž vidím, zda mé faktury byly odběrateli zaplaceny. Caflou mi navíc na případné nezaplacené faktury samo upozorní. Mnoho funkcí lze nastavit individuálně ke své vlastní představě. Velmi praktická je také funkce propojení Caflou s registrem – stačí zadat IČ firmy a všechny potřebné údaje se doplní samy. Velmi chválím také úžasnou a ochotnou podporu, která mi vždy pomohla, kdykoliv jsem cokoliv potřebovala. Caflou dávám opravu palec nahoru, a to nejen za velmi užitečný nástroj, ale i za péči a neustálý krok směrem kupředu:). Jen tak dál…
Jméno: Jan Krajdl
Pozice: jednatel, spolumajitel
Název firmy: Crespo s.r.o.
Www: www.crespo.cz
Obor: Reklamní agentura | grafické studio | tiskárna | webdesign
Když skončila doba „papírová“, tedy zapisování zakázek do linkovaného sešitu (ano, i to pamatujeme :-) ), začala doba „tabulková“. Nejdříve to byly LibreOffice, později je nahradily Tabulky Google. Hurá, konečně se to dalo sdílet... Ale jak tam dostat všechno, co potřebuju? Tak jsme si napsali vlastní systém. Vtipně jsme mu říkali Hernán. Fungoval skvěle několik let. Jenže, jak jde život dál a dál, zjišťuješ, co všechno umí komerční systémy a ty nemáš čas ani na to, abys udělal hezčí ikonky. A tak začneš zkoušet... A zkoušet... Co my jsme toho naistalovali, jen abychom zjistili, že to je složité, komplikované a drahé, nebo to naopak jen hezky vypadá, ale neumí to zhola nic.
Caflou nás zprvu zaujalo tím, že je české, dostupné 24/7 online, a hlavně se nám zalíbilo měření a vykazování času. To byla změna oproti pomodoro timeru! A protože to vypadalo hezky a přehledně, tak jsme se proklikali až k placené verzi a na Hernána pomalu zapomněli. Díky Caflou máme přehled o čase, který věnujeme našim klientům, s možností přehledného výpisu, párujeme příjmy a výdaje s jednotlivými projekty, máme přehled o tom, kde jsme co a za kolik objednali, a samozřejmě fakturujeme. Externí účetní pracuje s Money S3, tak zatím jen exportujeme a věříme, že přijde den, kdy se Caflou propojí nejen s Pohodou, ale i s „Maníkama“.
Jméno: Petr
Pozice: Big boss
Název firmy: Toman Petr
Www: www.tomanpetr.cz
Obor: Tvorba www
Před Caflou jsem byl nucen využívat nástroje pro měření času, vystavování faktur, zápisky ze schůzek nebo k projektům. To se díky Caflou změnilo a na vše mi stačí jeden nástroj, který je navíc za rozumnou cenu a s vynikajícím supportem. Byl jsem až překvapený v jakých hodinách Petr dokáže odepisovat :).
Jak funguji s Caflou? Jednoduše a v klidu, což je pro mě hlavní :). A díky mobilní aplikaci navíc všude. Rozhodně doporučuji všem.
další kategorie článků: Marketing a weby, Stavba, projekce, architektura, Informační technologie,
Technologie, Poradenství, konzultace, Zakázková výroba, Prodej a ostatní
Jméno: Vojtěch Mordovanec
Pozice: Jednatel
Název firmy: Topimplynem, s. r. o.
Www: topimplynem.cz
Obor: plynoservis, topenářství a kominictví
Jméno: David Škaroupka
Pozice: jednatel
Název firmy: ILIOS
Www: https://ilios.cz/
Obor: Firma se specializací na fotovoltaické elektrárny
Jméno: Petr Kotaška
Pozice: Jednatel
Název firmy: Bytový servis KoZa s.r.o.
Www: www.kozaservis.cz
Obor: Bytový servis - elektrikář, instalatér, hodinový manžel
Jméno: Martin Kotmel
Pozice: Zakladatel
Název firmy: Kotmel Instalatéři s.r.o.
Www: www.kotmelinstalateri.cz
Obor: Instalatérské, topenářské a plynařské práce
💡 Více také zde na CAFLOU® ambasador Ondřej Koudela
Jméno: Lukáš Vydra
Pozice: Jednatel
Název firmy: Autoservis Vydra
Www: autoservisvydra.cz
Obor: Opravy automobilů
Jména: Jan Mráz (obchod) a Kateřina
Martincová (realizace, operativa, práce se zákazníky)
Název firmy: Keyguru
Www: https://keyguru.cz
Obor: technologie, služby
Jméno: Jakub Šalek
Pozice: Revizní technik, jednatel
Název firmy: FaVoltronic
Www: www.fa-voltronic.business.site
Obor: Revize elektrických zařízení
Před Caflou to byla džungle. Jeden účetní program střídal druhý. Chyběl jednotný nástroj, který by vše zjednodušil a umožnil práci online.
Vše zapadá do sebe. K Petrovi coby zakladateli mám svůj osobitý vztah a poznal jsem, že je to člověk s charakterem, kterému v prvé řadě jde o spokojenost lidí a ne pouze o zisk. Velmi si cením možnosti snadno a přehledně fakturovat a sdílet fakturace s ostatními subjekty.
Jméno: Oldřich Hlaváč
Pozice: Ředitel společnosti
Název firmy: Base System spol. s.r.o.
Www: www.basesystem.cz
Obor: Slaboproudé a integrované bezpečnostní systémy
Agendu zakázek jsme měli v Excelu, úkoly v kalendáři, trellu a wunderlistu. Neustále jsme zdlouhavě hledali nějaké související informace. Zkoušeli jsme spoustu cloudových řešení, které jsme mezi sebou automatizovali.
Projekty a jejich navazující úkoly pro každého člena týmu včetně výkazů k fakturaci máme v Caflou. Eventy v Caflou máme online propojené s GSuite kalendářem, poštou i týmovým diskem.
Jméno: Martina
Pozice: Spolumajitelka a ředitelka
Název firmy: OFFICE to go
Www: https://officetogo.cz/
Obor: Administrativa, služby externí asistentky
Sdílený google disk, Toggl
Máme vše "pod jednou střechou"
další kategorie článků: Marketing a weby, Služby a technické služby, Informační technologie,
Technologie, Poradenství, konzultace, Zakázková výroba, Prodej a ostatní
Jméno: Lukáš Holub a Michal Holpuch
Pozice: jednatelé
Název firmy: Atribut Solutions, s. r. o.
Www: www.atribut.eu
Obor: Architektonická a projekční kancelář
Jméno: Jakub Mikel, Pavel Juříček, Pavel Gebauer
Pozice: jednatelé
Název firmy: MAJAG
Www: www.majag.cz
Obor: Architektonické studio
další kategorie článků: Marketing a weby, Služby a technické služby, Stavba, projekce, architektura,
Technologie, Poradenství, konzultace, Zakázková výroba, Prodej a ostatní
Jméno: Michal Firyt
Pozice: Majitel
Název firmy: Accelapps
Www: https://smart1.cz/
Obor: Externí správa IT
Jméno: Kamil Juřík
Pozice: Jednatel
Název firmy: Accelapps
Www: www.accelapps.cz
Obor: Vývoj low code aplikací
Jméno: Václav Hlaváček
Pozice: jednatel
Název firmy: Smartech Orange
Www: www.smartechorange.com
Obor: digitalizace a automatizace
Část informací jsme sbírali do Airtable, kde jsme měli výkazy práce, projekty, finance, kontakty.... Zbytek v různých tabulkách v Excelu a jednom systému na fakturaci.
Dnes prakticky vše na jednom místě s kontextem, který nám předchozí fungování neumožňovalo. Tvorba nabídek a výkazů, které se váží k projektům, které se vždy "přetvoří" na faktury, které jsou krásně pohromadě v cashflow. Můžeme se kdykoliv podívat co jsme dělali pro konkrétního klienta... Od vytvořených nabídek, vykázaného času na jednotlivých projektech, přes faktury až po celkové finance...
Jméno: Jiří Viták
Pozice: Jednatel, architekt digitálních strategií
Název firmy: Digitální architekti
Www: www.digitalniarchitekti.cz
Obor: Data, analytika, analýzy
Jméno: Martin Kolesár
Pozice:
Název firmy: Variety Group, s.r.o.
Www: www.variety.cz
Obor: Správa IT, storage, cloud
Ačkoliv IT specialisté, měli jsme různé rozdrobené, navzájem nepropojené aplikace nám řešily vše potřebné. Ovšem nedařilo se nám vyřešit to nejpodstatnější. Totiž, abychom to opravdu používali. Dovedete představit, jak to bylo nekomfortní a otravné.
Naše práce spočívá v péči o klienty a jejich kompletní IT infrastrukturu. K tomu, abychom to dělali efektivně, je potřeba mít dokonalý přehled na tím, jak se komu věnujeme a jaké typy požadavků se kde opakují s jakým výsledkem jejich řešení.
Caflou nám pomohlo vše sjednotit do smysluplného celku, jehož výstupem, je větší přehled na tím, co u našich klientů děláme a jakým způsobem se jim věnujeme v porovnání s tím, jaké faktury od nás jdou. Využíváme jen zlomek možností tohoto systému, ale i tak je to pro nás nesporná časová úspora při zadávání a analýze dat. Největší výhodu vidím v tom, že se s Caflou pracuje neuvěřitelně lehce. I z mobilu je velmi dobře ovladatelné a přehledné. Nenutí vás ke zbytečným úkonům při vyplňování povinných položek. Zkrátka velmi rychle vyplníme v terénu například výkaz práce s minimem informací, které si pak v klidu u počítače doplníme, upravíme. Nestane se tak, že při fakturacích na některé výkazy zapomeneme, což se dříve pravidelně stávalo kvůli nekomfortnímu zadávání v jiných aplikacích. Utíkaly nám tak měsíčně nemalé částky včetně užitečných informací, co se kde u jakého klienta dělalo, abychom mohli efektivně navázat na předchozí práce.
Dále vkládáme naději na geniální propojení Integromatu / Make s Caflou, které nám umožní prakticky libovolnou manipulaci a analýzu téměř veškerých dat, které sbíráme ze všech zdrojů včetně Caflou. Například si dovedu představit navázání akce spuštění časovače na základě zjištěné polohy mobilního telefonu technika v perimetru adresy konkrétního zákazníka, ke kterému dojede (máme stálé klienty) a opětovnému ukončení časovače, při odjezdu. Stejně tak evidenci telefonátů, emailů podle seznamů lidí a tel. čísel přiřazených ke konkrétním firmám. Analýzu četnosti návštěv, analýzu častých druhů zásahů v závislosti na nastavených smlouvách, abychom byli féroví na obě strany, měli k tomu podklady a postupně zvyšovali efektivitu a tím šetřili čas, energii i peníze nám i našim klientům.
Jméno: Marek Ander
Pozice: CEO
Název firmy: JOBka, s.r.o.
Www: www.jobka.cz
Obor: Mobilní intranet pro zaměstnance
🎤 Rozhovor a praktické ukázky na MladýPodnikatel.cz
Vše jsme řešili přes tabulky, excely apod.
Nejdříve jsem se nového systému bál. Ale trvalo jen pár hodin a z Caflou je náhle obrovský pomocník. A co mne potěšilo nejvíce? Měl jsem zatím 3 dotazy - vždy jsem se dotázal online podpory, tam mi hned poradili a vždy jsem se dozvěděl: ANO, samozřejmě, že to CAFLOU umí :-) Skutečně palec nahoru. Doporučuji.
Jméno: Roman Kvapil
Pozice: Majitel
Název firmy: Q-comp
Www: www.qcomp.cz
Obor: IT služby
Podnikám v oboru IT služeb pro menší klienty. Stále jsem řešil organizaci projektů a úkolů, vše bylo řešeno pomocí mailů a úkolů v Outlooku, stále trval problém s ukládáním a dostupností dokumentů k projektům, odkazům, dokumentaci řešení. Neustálé dohledání v mailech bylo velmi neefektivní.
V minulosti jsem využíval nástroj SamePage, bohužel jeho vývoj prošel mnoha změnami, všechny byly jen k horšímu a díky naprosté nekoncepčnosti tohoto projektu postupně přestal používat.
Přechodem na Caflou se vše soustředilo do jednoho umístění, projekty a úkoly mají přiřazeny příslušné dokumenty, popis řešení problému u zákazníka, omezení nutnosti dokumentace v tištěné podobě. Celkově hodnotím projekt jako velmi přínosný, i když nevyužívám všechny funkčnosti a doufám, že vývoj bude pokračovat.
další kategorie článků: Marketing a weby, Služby a technické služby, Stavba, projekce, architektura,
Informační technologie, Poradenství, konzultace, Zakázková výroba, Prodej a ostatní
Jméno: Tomáš Sembol
Pozice: jednatel
Název firmy: SEMA DesignING
Www: www.sema.cz
Obor: vývoj a výroba průmyslových strojů na míru a konstrukční kancelář
Jméno: Pavel Schiller
Pozice: CEO
Název firmy: ASN Plus s.r.o.
Www: www.asnplus.com
Obor: Vývoj a výroba mikroprocesory řízené elektroniky včetně technologií IoT, které umožňují bezdrátovou komunikaci s internetem při výdrži na baterii až 10 let.
Před Caflou jsme nepřiřazovali příjmy, výdaje a čas jednotlivým projektům.
Pavel Schiller (CEO): S Caflou jsme schopni přiřazovat příjmy, výdaje a čas jednotlivým projektům díky čemuž jsme schopni přesně vyhodnocovat rentabilitu a jiné ekonomické ukazatelé.
🎤 Rozhovor a praktické ukázky na MladýPodnikatel.cz
Václav Lukáš (Project Manager | Business Developer): Taky máte rádi ty okamžiky, kdy se vám potvrdí, že vaše rozhodnutí před lety bylo to správné?
Už třetím rokem v ASN Plus s.r.o. všechny finance, projekty, trackování řešíme v CAFLOU®. Když jsme se rozhodovali, jak sestavit podpůrné nástroje pro řízení firmy, tak v úvahu přicházelo několik variant.
Soustředili jsme se na řízení cashflow, řízení projektů, evidence obchodních příležitostí a úložiště dat. Nakonec jsme skončili s Google Drive (data), Caflou (cashflow, náklady/výdaje, obch. případy) a koketovali jsme s Asanou nebo Trellem pro řízení projektů.
Jenže v Caflou nezahálejí a tak jsme nakonec i Asanu odstřihli. Díky tomu se nám značně zjednodušily procesy, ALE HLAVNĚ!! má naprosto bezkonkurenční Podporu, za kterou se určitě neschovávají roboti. Protože co za robota, by vám v půl dvanácté napsal, že neměl problém vám takhle večer pomoci, protože "zrovna dočítá detektivku"
Long story short, je super být u něčeho co roste s vámi, kde se o vás starají a kde to hlavně funguje. Kdyby chtěl někdo slyšet více o Caflou a jak se tam dají řídit Firmy, projekty, úkoly, trackování, výkazy, faktury, náklady/výdaje, zdraví projektu, plánování cashflow, mzdy, a ještě něco k tomu:) tak rád řeknu, co vím a zbytek nechám na odbornících.
další kategorie článků: Marketing a weby, Služby a technické služby, Stavba, projekce, architektura,
Informační technologie, Technologie, Zakázková výroba, Prodej a ostatní
Jméno: Ondřej Koudela
Pozice: majitel
Název firmy: PrPom
Www: www.prpom.cz
Obor: kurzy, školení, eventy, teambuildingy
Jméno: Vladimír Dračka
Pozice: Ředitel
Název firmy: UVD spol. s.r.o.
Www: www.uvd.cz
Obor: Dopravní nehody, pracovní úrazy
Chaoticky co se týče zejména úkolů pracovníků týmu a sledování jejich plnění. Základní informace k projektům jsme měli rozestrkané po všech možných tabulkách.
Výrazně organizovaněji a přehledněji. Mnoho tabulek jsem mohli opustit. Caflou nás nutí zavést procesy, což má své přínosy co se týče přehlednosti nad plněním úkolů a jejich plánováním a celkově nás posunulo dále. Modul Cashfow nám umožňuje mít přehled o ekonomice firmy průběžně i když firemní účetní ještě nezpracovala podklady do účetní evidence.
Jméno: Honza Guzi
Pozice: Jednatel a majitel
Název firmy: Zlepšovatelé s.r.o.
Www: www.zlepsovatele.cz
Obor: Administrace a řízení projektů
Velmi živelně, s 1 firmou a pár klienty kdy jsme nehlídali termíny, faktury ani projekty jinak než v excelu.
Dokážeme "řídit" projekty s více než 300 klienty, máme zde 10 našich firem, jimž Caflou pomáhá nezapomenout na faktury, termíny, projekty a další důležité věci.
další kategorie článků: Marketing a weby, Služby a technické služby, Stavba, projekce, architektura,
Informační technologie, Technologie, Poradenství, konzultace, Prodej a ostatní
Jméno: Jan Černý
Pozice: Majitel
Název firmy: LAFURNI
Www: www.lafurni.cz
Obor: Zakázková výroba nábytku a interiérů
Než jsme začali používat Caflou, veškerou evidenci na zakázkách jsme řešili v tabulkách. Na další agendy jsme zase používali jiné nástroje, ale nikdy jsme se zvoleným řešením nebyli 100% spokojeni.
V začátcích podnikání jsme se vždy snažili hledat co nejlevnější nástroje - do určitého počtu projektů tento „decentralizovaný“ systém funguje celkem dobře, ale s narůstající agendou začíná být hodně neefektivní. Než jsme kompletně přešli pod Caflou, testovali jsme i další konkurenční služby (Lamael, Freelo, MůjZakázkovník), ale svým zaměřením a rozsahem funkcí nám Caflou vyhovovalo ze všech nejvíc.
Caflou používáme na denní bázi. Jsme výrobní značka orientující se na zakázkovou výrobu. Je pro nás proto důležité mít nad jednotlivými projekty detailní přehled. A i když nevyužíváme všechny funkce Caflou, celkově nás jeho používání posunulo dopředu.
Všem, kteří s Caflou začínají, doporučuji jednotlivé funkce začít využívat postupně. Chvíli nám trvalo než jsme si jednotlivé procesy nastavili a Caflou si v rámci možností přizpůsobili k obrazu svému. Je skvělé pracovat s jedním nástrojem s tak širokým záběrem.
Určitě je více důvodů, proč bychom mohli Caflou doporučit. V počáteční fázi používání jsme byli často v kontaktu se zákaznickou podporou, která ochotně fungovala i v neděli a trpělivě s námi řešila individuální požadavky. Dále oceňujeme, že se Caflou neustále posouvá dopředu - přidává nové nebo rozšiřuje stávající funkce. Díky za tento komplexní nástroj, o to víc nás těší, že se jedná o české řešení!
Jméno: Petr Vitásek
Pozice: Majitel
Název firmy: Truhlářství Petr Vitásek
Www: www.petrvitasek.cz
Obor: Zakázková výroba nábytku na míru
Před Caflou jsem fungoval v Cloudu v tabulkách, kalendáři a poznámkách. Postupně však bylo více zakázek a vzhledem k nutnosti hlídat termíny a následně i cashflow, bylo potřeba hledat nějaké komplexnější řešení.
V Caflou si při prvním kontaktu se zákazníkem založím firmu, kde si uložím všechny potřebné údaje. Jakmile jsme ve fázi, kdy dochází k nějaké spolupráci, tak vytvořím projekt. K němu pak potřebné úkoly, události, termíny a plánované příjmy i výdaje.
Díky Caflou tak mohu přehledně plánovat projekty dlouhodobě předem a díky úkolům tak vím v pravý čas, kdy si zajistit potřebný materiál a také kdy dojde k montáži u zákazníka. Jsem tedy schopen zákazníkovi slíbit termín na den přesně i s aktuálně půlročním předstihem.
Caflou mám propojené s bankou. Mám tedy přehled o příjmech, výdajích. O zaplacených zálohách a tím mám přehled o cashflow.
Propojením Caflou s Gmailem došlo k zásadní změně mého používání. U každého zákazníka tak mám celou historii komunikace a mohu tak zpětně mít přehled o tom, na čem jsme se domluvili. Vzhledem k tomu, že se zákazníkem komunikuji na projektu i několik měsíců, tak je to funkce k nezaplacení.
Caflou toho umí více. Má funkce, které v tuto chvíli nepoužívám. Postupně však vychytávky zapracovávám a ulehčuji si tím práci.
Jméno: Tomáš Dočkal
Pozice: Jednatel a krejčí
Název firmy: Krejčovství Tomáše Dočkala
Www: www.tomasdockal.cz
Obor: Zakázkové krejčovství
Před Caflou jsem byl zahlcen lístečky a dokumenty ve Worldu a Excelu, které však při větším množství zakázek působily pouze zmatek. Jako řemeslník jsem placen za práci rukami avšak spoustu času jsem trávil nadměrnou administrativou a o peníze jsem tak spíše přicházel než je vydělával.
Caflou jsem původně vyzkoušel jako systém na tvorbu faktur ale postupně jsem zjistil, že jeho funkce jsou mnohem širší a zjednodušuje administrativní chod firmy snad po všech směrech. Nejvíce oceňuji, že je možné bleskově generovat faktury stálým klientům. V systému je možné mít uložené všechny své dodavatele, tudíž díky intuitivitě systému mě může snadno zastoupit i jakýkoliv zaměstnanec v případě kontaktování klientů, objednání materiálů u dodavatelů apod. což dříve bylo nepředstavitelné. Caflou za mě také hlídá splatnost faktur a tak mám přehled o neuhrazených fakturách. Dále je zde funkce Cashflow, díky které mám pořád přehled o tržbách. A tak bych mohl pokračovat dál a dál. Za 10 let podnikání jsem vyzkoušel nespočet programů, které mají nejrůzněji usnadňovat administrativu, ale Caflou je s přehledem strčí do kapsy.
Jméno: Jiří Mrázek
Pozice: majitel
Název firmy: Nanovo
Www: www.nanovo.cz
Obor: Prodej nábytku, výroba nábytku, navrhování interiérů
🎤 Rozhovor a praktické ukázky na MladýPodnikatel.cz
Peníze přes Google tabulky, zakázky přes Wunderlist, faktury přes iDoklad, + další aplikace jako Trello apod. Dost komplikovaná synchronizace a kontrola, žádné CRM.
Caflou je skvělé svou ohebnosti a možnostmi přizpůsobení. Což pro nás byl na začátku docela problém. Ale velmi mi pomohl první hovor s panem Mackem, kterému jsem představil náš business a on mi nastínil, jak Caflou nastavit. Od té doby se pomalu učíme, jak Calfou používat a musím uznat že je to kanon! Skvělá aplikace s nejlepší podporou. Klobouk dolu. Doporučuji Caflou, kde mohu. Caflou používáme na agendu - řešíme agendu všech zakázek, kompletní fakturaci, přehled financí - cashflow je skvělá funkce. Skvělá funkce jsou VÝKAZY, kde je vidět kolik hodin práce + materiál se použije na zakázku. Záložku FIRMY využíváme jako CRM. Zatím ještě moc nevyužíváme ÚKOLY a KALENDÁŘ, ale to spíš proto, že nás není tolik. Díky Caflou je naše podnikaní přehlednější, lépe se orientujeme v financích, dokážeme lepe plánovat, jsme schopní odhalit, kde nám unikají hodiny/peníze, jaké projekty se vyplácí.
Jméno: Michaela Mráčková
Název firmy: Mráček Kovo s.r.o.
Www: www.mracek-kovo.cz
Obor: Kovovýroba
Dříve jsme měli veškerou administrativu postavenou na excelových tabulkách, spoustě složek s papírovou dokumentací a nebo jen v hlavě. do určité úrovně naší firmy nám to stačilo, když jsme se však začali rozrůstat, vše začalo být velmi zmatečné a neorganizované.
Program Caflou nám velmi ušetřil nejen čas, ale i místo v našich hlavách a kancelářích :D Složky na dokumenty jsme omezili na víc jak polovinu. Organizace je teď na úplně jiné úrovni, všechno je velmi přehledné. Máme možnost se zaměřit na růst ekonomiky díky přehledným grafům. Program je jednoduchý na zadávání, máme neustále spojení s kolegy přes mobilní aplikaci a jako bonus má moderní a velmi příjemné prostředí.
Jméno: Karel Stejskal
Pozice: CEO
Název firmy: Kovopal s.r.o.
Www: www.kovopal.eu
Obor: Strojírenství, výroba obráběných dílců z plastu a kovů
Agendu jsme řešili pomocí sdílených složek na Dropboxu a excelu.
S Caflou fungujeme výrazně lépe, agenda dokladů i skladu je s ohledem na jednoduchost zadávání perfektní, účetní si bez problému postahuje a exportuje vše co potřebuje přímo do POHODY. Oceňuji také rychlost rekce podpory po interním chatu. Těšíme se na GANTT v úkolech a další vylepšení.
další kategorie článků: Marketing a weby, Služby a technické služby, Stavba, projekce, architektura,
Informační technologie, Technologie, Poradenství, konzultace, Zakázková výroba
Jméno: Jiří Hlavatý
Pozice: Majitel
Název firmy: Vino.Objednat.Online
Www: vino.objednat.online
Obor: Rodinná firma a e-shop se širokým výběrem desítek druhů vína od drobných dodavetelů
Máme za sebou pokusy s CRM MS Dynamics (výborná platforma, ale pro nás „zatím“ kulometem na vrabce), s LCRM (nedodělané a neintuitivní) a Raynet (velké PR, ale „skutek utekl“).
Celou dobu jsme hledali Caflou!
Rád bych se s Vámi podělil o první emoce z používání Caflou. Pozitivní emoce! Vlastně jen a jen pozitivní emoce!
Ještě jednou velké díky za tento úžasný intuitivní nástroj!
S kolegou jsme v něm začali pracovat na plné obrátky prakticky ze dne na den a vše je fantasticky praktické, přehledné a naprosto logické.
Ze dne na den máme krásně organizované projekty, s nimi svázanou komunikaci, přehled o financích, přehled o úkolech …
Vlastně oba kroutíme hlavami, jak jsme bez něčeho takového mohli dosud existovat!
Zkrátka, už nyní víme, že jsme udělali krok správným směrem v našem startup projektu, a Caflou nám velice pomůže v rozjezdu.
Jméno: Lubomír Kobéda
Pozice: Majitel
Název firmy: KváseCZECH s.r.o.
Www: www.kvaseczech.cz
Obor: Výroba potravin - kváskových balíčků
Já si koupil Caflou hned na začátku podnikání, protože bez cashflow bych to vůbec nedal, nebo dal, ale hodně naslepo.
Nejvíc mě baví, že mám kdykoli přehled, lepší přehled co bylo a co bude, vše maximálně aktuální. Používáme cashflow s napojením na banky, fakturace s párováním na cashflow a následný export do účetnictví. Když to srovnám s tím, co dostanu od účetní, tak je to v podstatě neporovnatelné.
Jméno: Ondřej Vrabec
Pozice: Jednatel
Název firmy: STOA-Zahradní minigolf s.r.o.
Www: https://eshop.zahradnizabava.cz/
Obor: Výroba a prodej dřevěných her
Excel, tabulky, Word dokumenty...
Caflou - to nahradí vše, co jsme dříve používali :)
Stále doplňujeme nové případové studie
Podívejte se také, jak CAFLOU posouvá podnikatele dál (recenze zákazníků)