V čem se liší a který je pro vás lepší?

Pokud hledáte komplexní systém pro řízení firmy, máte tým od 1 do 100 lidí, pracujete na projektech a řešíte finance i ziskovost, Caflou a ClickUp se nabízí jako ideální řešení. Jaký z nich je vhodnější? Rozdíly, a to to nejen v ceně, zde určitě jsou. Jak se tedy systémy liší?

Hlavní nevýhody ClickUpu oproti Caflou

  1. Je poměrně složitý.  ClickUp nabízí velké množství funkcí a široké možnosti personalizace, ale pro nové uživatele, kteří se snaží zorientovat v rozhraní a nastavit pracovní postupy, může být až příliš složitý a zahlcující a trvá dlouho, než se s aplikací zžijete.
     
  2. Možnosti finančního řízení projektu se omezují na sledování rozpočtu u projektu. Nenabízí vestavěné pokročilé funkce, jako je plánování příjmů a výdajů nebo sledování cash flow projektu. 
     
  3. Nemá vestavěné funkce pro správu financí a fakturaci. ClickUp sází na variabilitu, a široké možnosti integrace. Nenabízí ale žádné vestavěné funkce pro správu financí, firemních rozpočtů nebo fakturaci. Může se sice integrovat s jinými nástroji pro správu financí, ale aby uživatelé mohli své finance efektivně řídit, musí mezi jednotlivými platformami přepínat. Všechny nástroje také nemusí být kompatibilní nebo fungovat bezproblémově. 
     
  4. Neumožňuje vytvářet faktury bez integrace s dalšími nástroji. Neumožňuje export faktur do běžných účetních programů.
     
  5. Nenabízí automatickou pravidelnou fakturaci ani párování faktur s bankovním účtem. 
     
  6. V modelové situaci (porovnatelné tarify pro 10 uživatelů) je ClickUp výrazně dražší – 173 EUR vs 90 EUR/měsíc.

Komplexnost

Caflou i ClickUp jsou komplexní all-in manažerské systémy, které umožňují efektivně řídit firmu a projekty, přidělovat úkoly, spolupracovat a komunikovat v týmu. Pomáhají účinně organizovat práci ve firmě a přizpůsobit si vlastní procesy.

Co má Caflou navíc?

Caflou má nástroje pro řízení a plánování firemních i projektových financí. S Caflou snadno nastavíte firemní i projektové rozpočty, propojíte projekty s finančními procesy, získáte přehled o finančních tocích a vše potřebné máte na jednom místě – od nabídek po fakturaci. 

Rozpočty a finance

Caflou i ClickUp umožňují sledovat u jednotlivých projektů rozpočet.

Co má Caflou navíc?

Caflou vám kromě projektového rozpočtu umožní sledovat i výdělečnost celého projektu a finance firmy. S Caflou totiž můžete výdaje i příjmy projektů nejen evidovat, ale také plánovat a řídit – od položkového rozpočtu přes projektové sazby až po cash flow projektu. Přímo z projektu navíc jednoduše vytvoříte nabídky, smlouvy, objednávky i faktury. Caflou také můžete propojit s bankovním účtem

Evidence faktur

Caflou i ClickUp nabízejí možnost evidence faktur.  

Co má Caflou navíc?

V Caflou můžete faktury nejen evidovat, ale také je jednoduše vytvářet a to i přímo v projektech, také z nabídek, objednávek nebo výkazů či trackovaného času. V Caflou můžete také vytvářet faktury automaticky a automaticky je také k určitému datu rovnou odesílat. Vydané i přijaté faktury můžete spárovat s bankovním účtem a platby v reálnem čase promítnout do cashflow. Faktury můžete exportovat do nejčastějších účetních programů.

💡Tip: Zajímají vás současné trendy v projektovém řízení? Máte problém dovést své projekty a týmy k úspěšným koncům a splněným cílům a zároveň chcete zvýšit ziskovost vašich projektů? Podívejte se na Caflou sérii Jak efektivně řídit projekty

Propojení s dalšími programy

Caflou i ClickUp nabízejí možnosti propojení s dalšími programy, například e-mailem, účetními programy apod. 

Co má Caflou navíc?

Caflou možnosti integrace samozřejmě nabízí, například s účetními programy Abra Flexi, Pohoda, Money S3 nebo iÚčto a s mnoha dalšími. Celý seznam najdete zde. Caflou má také přímé napojení na vaše bankovní účty ve všech evropských bankách, takže se všechny platby promítají do příjmů a výdajů v reálném čase. 

Automatizace

Caflou i ClickUp umožňují uživatelům automatizovat pracovní procesy a rutinní úkoly v rámci projektů. Lze například automatizovat přiřazování úkolů nebo vytváření projektů ze šablon.

Co nabízí Caflou navíc?

Kromě automatizace práce a rutinních úkolů získáte s Caflou například také možnost automatizace finančních procesů a fakturace. Caflou také nabízí funkci automatického vytváření a odesílání faktur e-mailem přímo z aplikace, včetně upomínek. Tato funkce vám ušetří čas i práci s odesíláním faktur nebo upomínáním klientů. Caflou dokáže automaticky párovat pohyby na bankovním účtu a faktury. Tyto platby se automaticky promítají do cash flow. Hodit se může také automatické generování grafických reportů z dat, které máte v Caflou.

Personalizace

Caflou i ClickUp poskytují možnosti personalizace systému. Uživatelé si mohou uzpůsobit nástěnku, využít šablony projektů a vytvářet si vlastní, přizpůsobit si notifikace či přidat vlastní štítky, atributy a podobně, tak aby přesně odpovídaly jejich potřebám a stylu práce. 

Co má Caflou navíc?

Caflou je intuitivní a snadno se ovládá. Nabízí uživatelsky přívětivé rozhraní, ve kterém se snadno zorientujete, i pokud s nástroji pro řízení firmy, práce či správu projektů teprve začínáte. 

Verdikt

Pokud hledáte firemní systém, který je komplexní, ale přitom intuitivní, snadno ovladatelný a pomůže vám efektivně řídit nejen firmu, ale i její finance a cash flow (a to vše za velmi příznivou cenu), budete spokojenější s Caflou než s ClickUpem
 

Podívejte se také na přehledné porovnání dalších systémů >>