Jméno: Petr Kotaška
Pozice: jednatel
Název firmy: Bytový servis KoZa s.r.o. (10-15 zaměstnanců)
Www: www.kozaservis.cz
Obor: Bytový servis - elektrikář, instalatér, malíř, truhlář, hodinový manžel

„Caflou mi přineslo klid na duši.“

Čím se firma zabývá: Poskytuje kompletní servis interiérů. Kromě oprav a instalací nabízí i rekonstrukce bytů a bytových jader nebo technické poradenství. 
Jaký má objem zakázek: Přibližně dva tisíce zakázek ročně, většinou drobné zakázky od domácností.

Caflou ve firmě používají všichni, vedení tak má kontrolu nad veškerým děním ve firmě. Nastavili si v Caflou vlastní procesy s využitím automatizace. Pracují díky tomu mnohem efektivněji a ušetří rutinní práci. 

„Když zadám do Caflou nového zákazníka, automaticky se k němu vytvoří projekt a úkol. Veškeré informace se v přehledné a jasné podobě objeví v Caflou kolegy, který na danému úkolu bude pracovat. Když ten označí úkol za dokončený, automaticky se vytvoří navazující úkol pro dalšího člověka, který má na starosti například vystavení faktury,“ objasňuje Petr Kotaška. 

Pracovník si u každého úkolu změří čas, připojí dokumentaci, fotografie nebo zaznamená přijatou platbu. Vedení tak získá přehled o aktuálním stavu každé zakázky, včetně všech příjmů a výdajů. 

V Caflou jednoduše evidují přijaté a vydané faktury. Výdaje sledují v jednotlivých kategoriích, které si na základě svých potřeb vytvořili, například za vozový park nebo likvidaci odpadů. „Podrobně a v souvislostech vidím veškeré příjmy i výdaje. To mi usnadňuje finanční řízení i vytváření finančního plánu,“ vysvětluje Petr Kotaška. 

Jakoukoli zakázku a její parametry – jako ziskovost, délka trvání, dokumentace a podobně – v Caflou kdykoli snadno zpětně dohledají, což využívají pro efektivní plánování. 

„Mám klid a jistotu, že vše kdykoli najdu v Caflou. Ušetří mi to spoustu času i nervů,“ říká Petr Kotaška. „Oceňuji také skvělou personalizaci programu a to, že se Caflou neustále vyvíjí a zlepšuje,“ uzavírá.
 

<< Zpět ke všem Případovým studiím