Plánujte projekty
Naplánujte rozsah projektu a jeho termíny. Definujte rozpočty projektu. Určete zpodpovědnosti členům týmu.
Začněte plánovat projektyPlánujte a řiďte projekty 100% digitálně s CAFLOU® - oblíbeným systémem pro řízení úspěšných projektů, týmů a firem.
Začněte teď a zdarmaNaplánujte rozsah projektu a jeho termíny. Definujte rozpočty projektu. Určete zpodpovědnosti členům týmu.
Začněte plánovat projektySledujte aktivity na projektu. Soustřeďte se na úkoly, termíny, výstupy. Využijte nástrojů jako WBS, Ganttův diagram, Kanban nástěnky nebo checklisty.
Začněte řídit projektyŘiďte projekt i z pohledu ekonomiky, sledujte čerpání rozpočtů nebo plánujte projektové cash flow.
Začněte sledovat rozpočtyEvidujte odvedenou práci díky výkazům, ať už jde o čas nebo materiál či další výdaje. Cenu práce určujte dle sazeb. Čas měřte pomocí stopek.
Začněte vykazovat práciSledujte, kdo z týmu je přetížený a kdo má volnou kapacitu. Plánujte úkoly dle volných kapacit. Využíjte ekonomického reportu týmu pro hodnocení přínosu členů týmu.
Začněte plánovat kapacityŠetřete čas a omezte chybovost díky automatizacím. Nastavte si jendoduchá pravidla, při kterých systém udělá práci za vás.
Začněte automatizovatVyužijte celistvosti CAFLOU. Vytvářejte nabídky, objednávky nebo faktury. Faktury můžete vytvářet přímo z projektových výkazů. Párování fakturace s bankou je samozřejmostí.
Začněte integrovat obchodPři dlouhodobějších projektech jsme schopni jednoduše dohledat veškeré úkony, které je potřeba klientovi vyúčtovat. V minulosti díky délce projektů docházelo k nesrovnalostem a zapomínání na skutečnosti, které je potřeba při fakturaci zohlednit. To se teď díky Caflou nemůže stát. Při naší práci využíváme práci home office a není lehčí cesty jak tuto práci organizovat než použití Caflou. Vše je přehledné a online pro všechny zůčastněné zaměstnance, ať jsou kdekoliv.
Co je super: 1. všeobecný přehled, 2. zlepšení komunikace s kolegy, 2. plánování, 4. rychlá online podpora.
Mám vše na jednom místě a nemusím se přihlašovat do více programů.
Váš systém je už nyní téměř dokonalý, sjednotil mi téměř veškeré aktivity, které jsem dřív musel řešit přes několik programů, e-mail, diář a nespočet papírů a dokumentů.
Konečně mám lepší přehled o tom, co skutečně dělám a jestli se to finančně vyplatí. A díky cashflow jsem pochopil opravdu mnoho věcí, proč se dlouhodobě nedařilo zvýšit zisk. Je to prostě super věc! 🙂
Systém má logickou strukturu a funkce, které očekávám. Navíc rychlá zákaznická podpora.
Caflou má pro mě 3 stěžejní pilíře. 1) Opravdu poskytuje přesně to, co pro finanční a plánovací běh své malé firmy potřebuji. 2) Je to český produkt, rád podporuji české produkty. 3) Má skvělou podporu a žádná má otázka nezůstane bez rychlé odpovědi. I z toho důvodu ho doporučuji dále a pevně doufám, že vývoj poběží tak, jako doposud, protože už bez Caflou fungovat nechci.
Caflou mi pomohlo jasně definovat náklady, subdodávky, termíny a celkově zvýšilo efektivitu práce.
Jsem mile překvapen vyspělostí produktu. Oceňuji harmonické prostředí, dobře promyšlené a intuitivní ovládání, bohaté funkce. Každopádně jste odvedli kus dobré práce!