#automatizace #integrace
- Nově lze v rámci automatických procesů sledovat a měnit to-dos a milníky. Např. když je ukončen úkol, lze automaticky ukončit to-dos pod úkolem, nebo lze automaticky posunout termín to-dos, nebo lze změnit řešitele to-dos (Ukázka zde >).
- Pokud využíváte API nebo Make, pak pro přístupový token lze nyní upravit práva. Nově lze pro tokeny nastavit práva obdobně jako u uživatelů (Ukázka zde >).
#CRM
- 📦 Praktickou novinkou je Registr, ideální pro evidenci majetku, aut, nemovitostí, zařízení či zaměstnanců (Více zde >). Pro položky registru lze využít také vlastní atributy.
#projekty #výkazy #čas
- Při trackování času lze nyní ve formuláři vytvořit nový úkol, projekt či firmu, pokud je v systému ještě nemáte zavedeny (Ukázka zde >).
- Pokud pro plánování vytížení týmu rozpočet úkolu dělíte mezi více uživatelů, lze si v detailu úkolu zobrazit podíl vytížení a očekávaný počet hodin pro každého ze spolupracujících na úkol a také aktuální počet vykázaných hodin daným uživatelem (Ukázka zde >).
- V přehledech firem, úkolů a projektech lze nyní zobrazit Spolupracující případně Subdodavatele (Ukázka zde >).
- Pokud vytváříte z nabídky projekt, automaticky se vám z položek nabídky vytvoří úkoly. Nově se vám z položek nabídky vytvoří i položky rozpočtu (Ukázka zde > a zde >).
#email #komunikace
- E-mail lze pod úkol nebo projekt automaticky zařadit na základě unikátního ID v předmětu nebo pokud email zařadíte ručně. Pokud na e-mail zařazený do úkolu či projektu poté odpovíte vy nebo příjemce, zařazuje se už automaticky pod vybraný úkol/projekt (Více zde > a zde >).
- Pokud posíláte SMS nebo emaily ze sekce Firmy, pak lze nově využít šablony textů emailů a SMS zpráv v nastavení sekce Firmy (Ukázka zde >). Využít lze i proměnných.
#doklady #faktury #smlouvy #sklady
- 🔎 Nová čtečka čárových kódů a QR kódů vám na mobilu či tabletu umožní snadněji naskladnit a vyskladnit položky nebo ze skladových položek snáze vytvořit doklady (Ukázka zde >).
- U digitálních podpisů lze prodloužit platnost dokladů odeslaných k podpisu nebo poslat upomínku těm, co doklad ještě nepodepsali (Ukázka zde >).
- V nastavení vlastních atributů pro Doklady lze nastavit rozsah částek (včetně DPH), při kterých se vlastní atribut zobrazí, což je praktické např. pro schvalování dokladů (Ukázka zde >).
- Pokud používáte sady produktů a změníte-li cenu u některého produktu v sadě, lze nastavit, aby se cena sady dynamicky přepočítala (Ukázka zde >).
- Pokud z příjmů či výdajů vytváříte hromadně fakturu, lze položky Sloučit (vytvoří se jedna položka) nebo Sloučit po projektech (vytvoří se n položek podle n projektů v sadě (Ukázka zde >). Obdobně to funguje u výkazu (Ukázka zde >) i změřených časů (Ukázka zde >).
- U Dodacích listů a Nabídek lze přejmenovat výchozí název vyexportovaného souboru pdf (např. servisní list, cenová nabídka atp., ukázka zde > a zde >).
- Doposud sdílely všechny typy dokladů stejnou sadu stavů. Nově si lze určit pro jaký typ dokladů jsou relevantní které stavy. Můžete tak mít odlišné stavy pro nabídky a jiné pro dodací listy či smlouvy. Zároveň je možné si určit pro vybraný typ dokladu konkrétní výchozí stav (Ukázka zde >).
#obecné
- Pro lepší analýzu dat si nyní můžete v cash flow grafu rozkliknout jednotlivé položky tabulky a zjistěte z jakých příjmů a výdajů se skládají (Více zde >).
- Při vytváření dokumentů, tabulek a prezentací přímo v Caflou lze ve výchozím stavu ukládat tyto soubory do jedné složky, kterou systém vytvoří v rámci integrace (na Google Drive a OneDrive). Pokud potřebujete, aby bylo k dispozici uživatelům více složek na vašem Google Drive/Microsoft OneDrive, lze toto povolit v nastavení účtu (Více zde >).
- Firemní rozpočty byly nově rozšířeny o možnost definovat rozpočty i s využitím štítků nebo vlastních atributů (Ukázka zde >).
- Selektivně sdílené filtry umožňují sdílet filtr pouze vybraným uživatelům. Při vytváření a ukládání filtru si vyberete, se kterým uživatelem filtr chcete sdílet (Ukázka zde >).
- Uživatel s právem ke správě uživatelů může personalizovat aplikaci pro vybraného uživatele a to včetně filtrů (změny pořadí, mazání či nastavení výchozích filtrů (Ukázka zde >).
- V nastavení Vlastních atributů naleznete nový typ atributu "Firma", využijete to např. u projektu, kde můžete přidat firmu pro atribut Investor, Developer atd. (Ukázka zde >).
- V nastavení Personalizace si lze rozdělit (příp. zpětně i sloučit) sady sloupců Hodiny a Rozpočty. V přehledech úkolů a projektů tak můžete jednotlivé sloupce schovat nebo změnit jejich pořadí (Ukázka zde >).
Věříme, že mnohé z těchto novinek využijete pro zefektivnění vaší práce.