Firemní systém pro marketingové agentury a týmy

Získejte 100% kontrolu nad firmou a týmem. S CAFLOU® logicky a online propojíte své zákazníky, projekty, úkoly, výkazy, cash flow, faktury, nabídky nebo objednávky.

Začněte teď a zdarma
 

Řiďte projekty, tým nebo celou firmu v 1 systému

 

Řiďte cash flow a obchodní aktivity, identifikujte možné úspory

 

Sledujte termíny, výstupy, zodpovědnosti

 

Organizujte tým, sledujte vytíženost, plánujte kapacity

 

Organizujte se i z "home office"

 

Buďte efektivní od 8 Kč/den

Zákazníci, partneři, kontakty

Vše podstatné máte na očích. Po ruce je vždy přehled Vašich klientů nebo dodavatelů. Pod každou firmou máte kompletní přehled o jejich aktivitách, ať už jde o kontakty, komunikaci, příjmy a výdaje, zakázky nebo faktury, ale také třeba dokumenty.

Sledovat můžete také bonitu a platební morálku obchodních partnerů.

Nástěnka
Nástěnka s tím hlavním ihned na očích
Zákazníci a partneři
Vaši klienti a partneři přehledně
Detail firmy
Vše o klientovi na jednom místě
Bonita a platební morálka
Prověřujte bonitu a platební morálku partnerů
Kontakty
Snadný přístup ke kontaktům

Plánujte cash flow, evidujte faktury, nabídky, objednávky

Cash flow je životadárnou mízou každé firmy, sledujte a plánujte své peněžní toky. Cash flow je v aplikaci logicky propojené na faktury, nabídky, objednávky nebo třeba projekty a výkazy.

Pracovat můžete také s nabídkami a objednávkami, evidovat přijaté a vydané faktury a využít i sklad nebo ceník. Veškere platby a faktury můžete párovat s bankou.

Cashflow
Vaše příjmy, výdaje a cash flow pod dohledem
Nabídky
Vaše nabídky přehledně
Nabídka
Takto může vypadat Vaše nabídka
Faktury
Faktury vydané, přijaté, proformy
Faktura
Takto může vypadat Vaše faktura
Faktura
Využijte Produkty pro sklad či ceník

Zakázky, projekty, úkoly, výkazy, vytížení týmu

Práci nebo zakázky evidujete v projektech, aplikujete projektové řízení, sledujte rozpočty a čerpání zdrojů, kontrolujte termíny, přiřazujte úkoly.

Pod projekty můžete řadit příjmy a výdaje, práci (čas, materiál apod.) vykazujete přes výkazy. Přímo v aplikaci můžete také měřit čas trávený na zakázce nebo úkolu. 

Vytížení vašeho týmu dle naměřeného nebo vykázaného času nebo dle naplánovaných úkolů snadno sledujete v přehledných grafických reportech. 

Projekty a Gantt
Zakázky, projekty pěkně na očích
Úkoly
Na pracovní aktivity nezapomenete
Výkazy
Snadno vykazujete práci a čas
Time tracker
Čas můžete i měřit pomocí stopek
Time tracker
Sledujte vytížení vašeho týmu

Komunikace, kalendář, dokumenty

S kolegy, ale také externisty nebo klienty, komunikujete přes komentáře, interní chat v aplikaci nebo pomocí notifikací. Reagovat na notifikaci můžete také z emailu.

Přímo z emailu můžete založit nový projekt, úkol nebo okomentovat konkrétní projekt nebo firmu (a tak např. sledovat komunikaci s klientem).

Schůzky si můžete pořádat přes kalendář v aplikaci, kde vidíte i termíny úkolů a projektů. Snadno pracujete a sdílíte dokumenty, třeba specifikace nebo smlouvy.

Komunikace
Komunikujte s týmem, externisty, zákazníky
Chat
Použít můžete i chat
Kalendář
V kalendáři sledujte úkoly, projekty nebo schůzky
Dokumenty a soubory
Snadno pracujete s dokumenty a jinými soubory

Co se v účtu děje, bezpečnost 

O všem podstatném se dozvíte díky notifikacím v aplikaci nebo emailem nebo "push" notifikacím v prohlížeči. 

Informace v účtu jsou v bezpečí díky flexibilnímu nastavování přístupů a práv - každý vidí jen to, co má.

Pro přístup do účtu můžete zvolit dvou faktorové ověřování.

Timesheets Export
Chytré notifikace Vás upozorní
Email notification
Upozornění dostáváte i emailem
Privacy
Informace vidí pouze ten, kdo má
Privacy
Bezpečnější přilašování

Automatizace, automatické workflow

Nastavte si vlastní automatické procesy a workflow - např. jakmile nadřízený schválí výkaz, systém automaticky přesune výkaz do stavu "K fakturaci" a notikuje účetní. Nebo odchozí platba z vašeho účtu s textem "mzda" se zařadí v Cashflow do kategorie "Mzdy" apod.

Nastavte si v Cashflow pravidelné příjmy a výdaje s libovolnou frekvencí. Nastavit si můžete i pravidelné úkoly nebo opakované faktury, opět s libovolnou frekvencí a to včetně upomínek a potvrzenek.

Automatizovat své procesy můžete také pomocí propojení Caflou s dalšími systémy přes API nebo Integromat / Make.

Z mobilu
Automatické procesy/workflow přímo v Caflou
Z notebooku
Plánujte pomocí pravidelných opakování

Do Caflou se dostanete odkudkoliv

Stačí připojení k internetu. Caflou, marketingový informační systém, je online aplikace umístěná v cloudu, není třeba nic instalovat nebo stahovat. Stačí mít pouze připojení k internetu.

Pro použití z mobilu použijte naše mobilní aplikace pro Android nebo iOS.

Z mobilu
Pracujte z mobilu nebo tabletu
Z notebooku
A nebo z notebooku nebo desktopu

 

Začněte teď a zdarma

Zkuste CAFLOU® zdarma

Zákaznická podpora opravdu k dispozici a v češtině
Systém je dostupný odkudkoliv, kdykoliv, 365/24/7
Ideální systém pro řízení firmy a týmů odkudkoliv (remote management, remote working)
Placený balíček si může dovolit každý podnikatel, firma i tým (od 8 Kč/den)
Začněte teď a zdarma

Slovy našich zákazníků

Caflou je jediný dostupný český software pro opravdové řízení cashflow, sledování, plánování, modelování a předpovídání peněžních toků ve firmě nebo na projektech.

Systém má logickou strukturu a funkce, které očekávám. Navíc rychlá zákaznická podpora.

Děkuji, že neustále inovujete. Díky vám máme konečně přehled - takže vámi propagované heslo "Podníkám a mám konečně přehled" je díky Caflou více než pravdivé.

Caflou má pro mě 3 stěžejní pilíře. 1) Opravdu poskytuje přesně to, co pro finanční a plánovací běh své malé firmy potřebuji. 2) Je to český produkt, rád podporuji české produkty. 3) Má skvělou podporu a žádná má otázka nezůstane bez rychlé odpovědi. I z toho důvodu ho doporučuji dále a pevně doufám, že vývoj poběží tak, jako doposud, protože už bez Caflou fungovat nechci.

Stavíte výtečnou aplikaci, opravdu. Velmi se nám s kolegou líbí a po zkouškách několika obdobných platforem jsme zakotvili u vás.

Co nejvíce oceňuji na Caflou? Jednoduchost, stabilitu, přístup odkudkoliv, poměrně dynamický rozvoj funkcí dle návrhu uživatelů, a samozřejmě i cenu. 

Podle mě děláte fakt dobrou práci. Systém je super, jsem s ním dost spokojený a že uz jsem jich pár vyzkoušel. Řešíte důležité provozní věci, mně to dává hrozný smysl. Podle mě to navrhuje někdo, kdo rozumí businessu!

Po dvoudnovom pouzivani mozem povedat, ze som si na system uz aj zvykol a je intuitivny.

Váš systém je už nyní téměř dokonalý, sjednotil mi téměř veškeré aktivity, které jsem dřív musel řešit přes několik programů, e-mail, diář a nespočet papírů a dokumentů.

Tomáš Dočkal
Krejčovství Dotchi Tomáše Dočkala