#automatizace #integrace
- Automatické procesy nově nabízí možnost vytvořit z předcházejícího dokladu (např. nabídka) nový navazující doklad (např. objednávka, proforma nebo faktura). Tyto návazné doklady lze automaticky odeslat na stejný email, kam byly odeslány předcházející doklady (Více zde >).
- Nová akce v rámci automatizací vám umožní posílat notifikace na míru. Dejte vašim notifikacím požadovaný vzhled a obsah včetně detailů (Více zde >).
- V autoprocesech je nyní možné sledovat ú úkolů také hodnotu atributu Progres. Příkladem může být situace, kdy progres na úkolu je menší než 50 % a zároveň úkol má být dokončen zítra. Poté je možné např. nastavit odeslání upozornění např. SMS zprávou/emailem o dané situaci (Ukázka zde >).
- Autoprocesy nově nabízí i možnost zastavit automaticky stopky na úkolu či projektu, např. lze automaticky zastavit veškeré běžící stopky na úkolu/projektu, pokud se změní stav úkolu/projektu nebo je úkol/projekt ukončen (Ukázka zde >).
- Automatizace nově umožňují v procesech rozlišit daňový doklad k platbě a dobropis od faktur (Ukázka zde >).
- Skrze autoprocesy lze do komentáře vložit zmínku konkrétního uživatele (např. uvedete vyloženě někoho konkrétního nebo zmínku definujete rolí), přijde mu tak konkrétní upozornění (Ukázka zde >).
#projekty #výkazy #čas
- Nově je možné řídit vytížení týmu nejen po týdnech, ale i po dnech a měsících, což bude vyhovovat uživatelům, pro které je týdenní náhled na vytížení moc dlouhý nebo naopak moc krátký časový úsek (Více zde >).
- V Kanbanu firem, projektů i úkolů máte nově možnost nastavit si, jaké informace budou dané dlaždice zobrazovat (včetně toho, v jakém pořadí budou informace v dlaždici srovnané za sebou) (Více zde >).
- Máte-li v projektech nastavené automatické aktualizování rozpočtů (z úkolů nebo položkových rozpočtů), nově lze editovat ty rozpočty, které automaticky neaktualizuje (Ukázka zde >).
#doklady #faktury #smlouvy #sklady
- Když dojde k uhrazení proformy a systém automaticky vytvoří k proformě vydanou fakturu, ta je nyní označena jako uhrazená a nově se datum splatnosti na faktuře nastaví stějně jako datum úhrady (Ukázka zde >).
- Den před odesláním upomínky systém e-mailem upozorní odesílatele faktury, že následující den dojde k odeslání upomínky. Toto upozornění lze nyní vypnout (Ukázka zde > a zde>).
#obecné
- V mapách si lze nově zobrazit firmy barveně dle Typu firmy, Stavu firmy, Obchodní fáze nebo Uživatele/přiřazené osoby (obdobně jako jsou barvy v kalendáři) (Ukázka zde >).
- Když zvete nové uživatele do Caflou, máte nyní možnost nastavit pozvanému uživateli jazyk rozhraní aplikace. Pozvanému uživateli tak pošleme pozvánku ve zvoleném jazyce a zároveň bude tento jazyk zvolen jako výchozí pro rozhraní aplikace tohoto uživatele (Ukázka zde >).
- V sekci Firmy si můžete nově vyhledat zákazníky nebo dovavatele podle vašich kritérií, ať už je to velikost firmy, délka působení na trhu, obor nebo lokalita, ve které působí (Více zde >).
- K bankovním platbám si lze nově přidat štítky (Ukázka zde > a Ukázka zde >).
- U vlastních atributů typu "Seznam" šlo doposud v přehledech filtrovat jen jednu hodnotu. Nově je možné filtrovat více hodnot (Ukázka zde >). Zároveň je novinkou možnost si u vlastních atributů typu "Seznam" určit barvy a hodnoty si tak obarvit, jak potřebujete (obdobně jako např. u typu a stavu úkolu, Ukázka zde >).
- Novinkou je automatické ukládání rozepsaných e-mailů do konceptů (po cca každých 10 vteřinách). Doposud bylo třeba koncept uložit ručně. Automatické ukládání konceptů je nastavené defaultně, lze ale vypnout (Ukázka zde >).
Věříme, že mnohé z těchto novinek využijete pro zefektivnění vaší práce.