webinář #7
Už Caflou používáte, ale pořád vám zůstávají nějaké tabulky mimo Caflou? Přemýšlíte, že by se vám v Caflou také hodila evidence majetku, zaměstnanců apod.? Přesně pro vás je tento webinář...
Ukážu vám jak na to, pěkně z praxe a samozřejmě maximálně automatizovaně...
Ale pozor: Automatizace jsou návykové a jak jednou začnete, už nikdy nebudete chtít přestat.
Kdy?
• další termíny chystáme
Co se dozvíte?
- Co a k čemu je modul "Registr"
- Jak si v "Registru" vytvářet svoje agendy a pracovat s nimi napříč systémem Caflou.
- Úskalí práce s "Registrem" z hlediska týmu
- Praktické ukázky automatizovaných procesů
- Otázky a odpovědi
Komu je webinář určený
- Firmám a živnostníkům, kteří s Caflou začínají / chtějí začít.
- Všem, kteří se chtějí v automatizaci procesů v Caflou posunout a zlepšit.
Kdo webinář povede?

- Vašek Hlaváček je konzultant digitálních řešení specializující se na implementace systému Caflou a od roku +-2010 je spokojeným uživatelem Caflou, kde řídí několik vlastních firem a projektů.
- Několikátým rokem pomáhá firmám Caflou implementovat, integrovat s dalšímy nástroji a procesy v systému automatizovat.
- Více o Vaškovi: www.vhlavacek.com | www.caflou.cz/vaclav-hlavacek